Modrá krev

899d05607eccc6ea692e6b4652bde25fNÁZEV: Modrá krev

AUTOR/KA: Thomas C. Brezina

POČET STRAN: 237 

HODNOCENÍ: 4/5

ANOTACE:

Viktorie odjíždí na jazykový prázdninový pobyt do Anglie. Snobská dcera jejích hostitelů se na první pohled tváří mile, ale svým přátelům ji líčí jako husičku, které čouhá sláma z bot. Viktorie se cítí osamělá a nešťastná. Vidí, že okolí o ni nestojí a dává jí to najevo. Když se jí do ruky dostane starý deník, který si před více než sto lety psala princezna Philippa, vše se změní. Viktorie se ocitá v její kůži a začíná odhalovat strašlivé tajemství, které je v deníku ukryto. Zdá se jí to, nebo se skutečně přenesla do minulosti a stala se součástí jakéhosi ďábelského plánu?

Příběh o lidech mezi námi, kteří jsou na první pohled zcela obyčejní, ale ve skutečnosti skrývají obrovské tajemství.

Tato knížka mě zaujala tématem deníku, který hlavní hrdinka našla, ale také autorem samotné knihy, jako malá jsem milovala Thomase Brezinu a jeho klub záhad, četla jsem ho na každé dovolené, takže tohoto autora mám spojeného s létem, prázdninami a Itálií.

Viktorie mi přišla velice sympatická. Vlastně všechny postavy,.. Kniha byla tajemná a velmi dobře napsaná, takže nemůžu říct, že bych litovala přečtení knihy.Pouze mi trochu vadí obálka knihy, štítek young adult se poslední dobou dává na všechny knihy a mě to tam prostě nesedí. Každý ví, že to je young adult a kdby ne, stačí si přečíst anotaci. Na obálce to vypadá dost nevkusně a kazí to efekt obálky v knihovně.

Tato kniha je nové vydání jjiž dávno vydané Princezny Viktórie, jsem velice ráda, že jsem si tuto knihu mohla přečíst, protože miluji knihy psané formou deníku a tento námět mi přišel velice zajímavý a určitě si, až se mi myšlenky na knihu trochu odleží v hlavě, ráda knihu přečtu znovu.

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí RC výtisku.

Zanechat Odpověď

