HUNGER GAMES – komplet

The-Hunger-Games-309314NAKLADATELSTVÍ: Fragment

ANOTACE: Vítězství znamená slávu a bohatství. Prohra znamená jistou smrt. To jsou Hunger Games – Hladové hry.

Katniss chtěla jen zachránit život své sestře, která byla do této zvrácené reality show vylosována. Dobrovolně odchází zemřít, ale statečně bojuje o holý život a vyhrává. Nevzdává se. Bouří se. Vzdoruje. V nesvobodném světě kolem sebe vyvolává revoluci a staví se do jejího čela. Zvítězí nebo se stane jen loutkou v rukou někoho mocnějšího?

Zaposlouchejte se do příběhu o lásce a touze po přežití ve světě plném útlaku a nesvobody v jedinečném podání herečky Terezy Bebarové.
Audiokniha je ve formátu MP3

Myslím, že v dnešní době nemusím říkat obsah těchto knih, protože je všichni znají jak z knihy tak filmu, ale pro ty vzácné a jedinečné čtenáře, kteří s touto sérií neměli ještě tu čest, tak jsem si pro vás připravila krátké a jednoduché obsahy z knih.

ARÉNA SMRTI: Kapitol je rozdělený na 12 krajů s hlavním městem Kapitolem, každý rok jsou vyhlášeny hladové hry, ve kterých se vybere jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje a bojují spolu na život a na smrt v aréně, postavenou kapitolem. Ve 12 kraji je vybrána Katniss a Peeta, ani jeden z nich nechce umřít a tak hrají, že jsou do sebe bezhlavě zamilovaní, aby je kapitol nechal žít, je ale ta láska opravdu jen hraná?

VRAŽEDNÁ POMSTA: Peeta a Katniss jsou „zamilovaný“ páreček, který se připravuje na svatbu. Avšak Kapitol má pro Katniss a Peetu další ránu, jsou další hladové hry, a tentokrát se do arény vrací vítězi předchozích ročníků.

SÍLA VZDORU:12 kraj je zničen a Peeta je v zajetí. Katniss se vyrovnává s následky života v aréně, žije ve 13 kraji, kraji který už neměl existovat, spolu s prezidentkou 13. kraje plánuje záchranu Peety a svých přátel a následnou pomstu.

the_hunger_games__catching_fire__final_poster__by_phoenixpx-d6ufj3r

Hunger games jsem četla hodněkrát a vždy mě něco překvapilo, napětí, emoce … Jestli skončí s Hurikánem, nebo Peetou .j věčné dilema. Jen tak mimochodem jsem tým Peeta, Hurikána jsem přímo nesnášela.

V podání Terezy Bebarové je poslouchání této série jedna báseň 😀 Jde to rychle a její hlas se k této knížce dokonale hodí. Takže nemůžu jinak, než dát knížce plný počet bodů! 🙂

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí rc výtisku.

5.HVĚZDIČEK

2 thoughts on “HUNGER GAMES – komplet

  1. Já jsem první díl z této série četla nedávno. Musím se přiznat, že jsem zatím žádnou audio knihu neposlouchala, asi dám prozatím přednost vlastnímu čtení, mám raději, když si děj můžu sama dramatizovat, či naopak zklidňovat 🙂 Ale rozhodně ti děkuji za pěkný článek 🙂 Ráda jsem si ho přečetla.
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

Zanechat Odpověď

