Všechny cesty vedou do hrobu

http--d----l----l--img.pemic.cz--l--sortimg--l--016--l--7--l--7--l--0167721-23

Spořádaný chovatel ovcí Albert Stark už má po krk drsného života v americkém pohraničí, kde člověka zdánlivě může zabít kdokoliv a cokoliv: souboje v pravé poledne, barové rvačky, jedovatí hadi, pitná voda zamořená cholerou, oděrky od stepních běžců, neduh zvaný „prstitida“. Dokonce i cesta do kadibudky. Ano, na Divokém západě lze umřít na milion způsobů a Albert se chce všech vystříhat. Někteří ho proto považují za zbabělce. Albert tomu říká zdravý rozum. Když ho však jeho dívka kvůli tomu nejnesnesitelnějšímu ťulpasovi v městečku pošle k vodě, rozhodne se Albert zabojovat – přestože neumí střílet, jezdit na koni ani se prát. Naštěstí spojí síly s půvabnou pistolnicí, která svou drsností vydá za oba. Naneštěstí je však ona pistolnice vdaná za nejproslulejšího, nejpodlejšího a nejžárlivějšího ničemu v celém pohraničí. Zdá se, že Albert právě objevil miliontý prvý způsob, kterak se na Západě dostat do hrobu.

Tuto knihu jsem si vybrala k recenzi z jediného důvodu. Vybrala jsem si ji, protože jsem se v ten den dívala na celou trilogii Návrat do budoucnosti (Back to the future) A pokud jste viděli třetí díl, tak víte proč jsem si tuto knihu vybrala – Ano, kvůli divokému západu!

a-million-ways-to-die-in-the-west-53342e04bfa72

Co se týče postav, hlavní postava Albert Stark je chovatel ovcí, který má zlomené srdce z rozchodu se svou přítelkyní.  Alberta jsem si velice oblíbila a stal se mou nejoblíbenější postavou.  a-million-ways-die-west-blueray

Myslím, že autor knihy Seth MacFarlane se díval nebo četl sérii Písně ledu a ohně, protože Stark? Vážně, Stark? 😀 Příběh se mi líbil, bylo to takové oddechové čtení, od knihy nemůžete čekat, že se do ní začtete tak moc, že skončíte s knihou ráno. To opravdu ne, ale bylo to takové milé čtení na chladné večery. Knihu nemůžu bohužel srovnat s filmovým zpracováním, protože jsem ho ještě neviděla, ale po přečtení to teď mám v plánu.

Knížka byla vtipná a dala se rychle přečíst, protože měla zhruba 180 stran. Nejlepší část knihy byla ta závěrečná, kde bylo hodně akce. Sice jsem už na začátku knihy věděla, jak to dopadne, ale i tak jsem si čtení užila a někdy se ke knížce zase vrátím.

3.HVĚZDIČKY

Děkuji nakladatelství KNIHCENTRUM za poskytnutí recenzního výtisk.

Knihu si můžete objednat zde.

Zanechat Odpověď

