Saeculum

v_saeculum-uprostred lesu zacina boj o zivot-tit-202913

Strávit pět dní v hlubokém lese a zkusit žít jako ve středověku vypadalo jako výborný nápad. Bastian by si však tento zážitek v klidu odpustil. S účastí na výpravě souhlasil jen kvůli své lásce Sandře.
Parta dobrodruhů se vydává na cestu i přesto, že místo, kde chtějí tábořit, bylo kdysi prokleto. Staré povídačky o tom, že kdo do lesa vstoupí, nevrátí se už zpět, nikdo nebere vážně. Během první noci přijde prudká bouře a z tábora zmizí první člen výpravy. Zbydou jen podivné vzkazy vyryté do kůry stromu. Když se ho ostatní vydají hledat, začnou bloudit. Pak se ztratí další z nich…

Jak velkou udělali chybu, když nebrali varování vážně? Nechá je les odejít?

Tato kniha mě zaujala jen z jediného důvodu, od Ursuly Poznanski jsem kdysi četla její prvotinu Erebos, která mě naprosto uchvátila a pamatuji si každičký detail ještě dnes a to jsou to (pokud správně počítám) 2 roky? 3?

Když ve vás kniha zanechá takový dojem, můžete si být jisti, že i s jinou knížkou od stejného autora budete naprosto spokojeni.

saeculum-klein-e1359105974244

I když jsem byla na knížku dost „natěšená“, ze začátku příběhu jsem se na něj nemohla správně naladit, do děje jsem se dostala až někde za čtvrtinou knížky – jediné mínus na této knížce, protože když jsem začátek překousla, nemohla jsem se od knihy odtrhnout.

Příběh je promyšlenější a detailnější než byl Erebos a za to má u mě autora samé plusové body, protože v něco lepšího než Erebos jsem ani nedoufala. Atmosféra je temná a strašidelná a Ursula děj popisuje tak dobře, že si v klidu můžete představit že v něm jste. Upřímně, nechtěla bych se v knize ocitnout 😀

Saeculum můžu doporučit všem, kdo prahnou po trochu strašidelné a napínavé knížce, děj je originální a pokud se vám líbil Erebos, Saeculum si zamilujete!

5.HVĚZDIČEK

Děkuji nakladatelství Fragment, za poskytnutí recenzního výtisku.

Knihu naleznete zde.

Zanechat Odpověď

