Hrej férově

EROTIKA

Abbi Jenkinsová už ani nedoufala, že by někdy opustila zdi ústavu pro duševně choré, kde musela strávit celý poslední rok. Že se jí to povedlo, však neznamená, že by zapomněla, co všechno jí Pearce provedl. Moc dobře ví, že jedinou šancí, jak se vyrovnat s depresemi, které jí každý den ničí mysl, je balet, který je pro ni víc než jen pouhým koníčkem. Balet na prestižní umělecké škole Juilliard v New Yorku je tím jediným, co jí dává touhu žít. Něco, k čemu se může upnout.

Blake Smith opustil Londýn z jednoho jediného důvodu, a to i přesto, že nikdy nechtěl utíkat před bolestnou minulostí. Po příjezdu do New Yorku je plně odhodlaný, že splní slib, který dal sestře a dostane se na Juilliard. Nikdy však nepředpokládal, že potká Abbi – dívku, jejíž oči jsou plné smutku a utrpení. Utrpení, jaké on sám dobře zná. Každá hodina, kterou spolu stráví, je sbližuje víc a víc…

Čím více se dozvídají o své minulosti, tím více se musí ptát sami sebe, zda existuje ještě něco, co by je mohlo zachránit…

Emma_Hart_Hrej-Ferove_velkaNová knížka = nové postavy. Tímto heslem se Emma Hart řídí už 3. dílem. U druhého dílu jsem byla celkem naštvaná, že kniha není o Brandnovi a Meddie, ale u třetího jsem si zvykla a těšila jsem se na jednu scénu, kde se mojí oblíbenci objevili. Jen tak mimochodem – má nejoblíbenější scéna z celé knihy! 😀

Abbi se vrací domů poté co odešla z léčebny, do které se dostala kvůli bratrovy Meddie. Když se vátí domů utápí se v depresích, které jsou v knížce celkem výstižně popsané, takže knížku nedoporučuji k zlepšení nálady 😀

„Přestala jsem existovat a začala žít.“

Oproti dvěma předešlým dílům mi v knížce chybí jistý typ scén, pokud rozumíte 😀 😀 U této autorky jsem na ně byla zvyklá a do příběhu zapadali a v tomto díle … nic! :/ Teda ne úplně nic, ale …

Tato knížka byla o trochu jednodušší než ta předešlá, což mě trošku zklamalo, ale našla jsem si dalšího oblíbence v sérii Blakea a to už je velké plus a já můžu jen říct, že se nemůžu dočkat dalšího pokračování, této úžasné série.

4.HVĚZDIČKY

Děkuji nakladatelství Galatea za poskytnutí RC výtisku.

Knihu si můžete zakoupit zde.

Zanechat Odpověď

