NA HRANĚ ZAPOMNĚNÍ

NA HRANĚ ZAPOMNĚNÍPOČET STRAN: 400

NAKLADATELSTVÍ: Yoli

Camryn zažila v životě hodně špatného. Na střední byla bezhlavě zamilovaná do krásného Iana, s kterým chtěla zůstat až do konce svého života. S Ianem si pánovali společný život, cestování … a pak Ian tragicky zemřel při autonehodě.

Camryn se pohádala se svou nejlepší kamarádkou a to byla poslední kapka. Rozhodla se cestovat. Na cestě se spřátelila s mladým a krásným Andrewem, jen o pár let starším než je Camryn, který cestuje za umírajícím otcem. Společně cestují a poznávají se čím dál víc …

,,Podle mě, když se zamiluješ, doopravdy hluboce zamiluješ, je to na celej život, ty ostatní vztahy jsou jen pokusy a omyly“

Tato kniha se řadí mezi největší překvapení tohoto roku. S touto knihou to bylo doslova “na houpačce“ Začátek knihy jsem si zamilovala, to bylo asi takových prvních osmdesát stran. Pak dalších dvě stě jsem četla zhruba dva měsíce, než mě kniha zase začala bavit. Posledních sto stran bylo dokonalých. Akce, napětí, láska …

TVD604_first

Knize bych vytkla zdlouhavost, kdyby se příběh zkrátil o nějakých 200 stran vůbec bych se nezlobila. Autorka mě překvapila pouze jedním faktem a to, že je ještě větší závislák na upířích denících než já a to jsem si myslela, že to už není možné. V knize se totiž objevují jména jako Benettová, Ian a DAMON!! Myslím, že jsem i někde objevila Ninu Dobrev.

Celkový styl psaní mi vyhovoval, měla jsem raději kapitoly z pohledu Andrewa než Camryn.

Ještě v polovině knihy jsem byla jistá, že knížce dám maximálně 2,5 hvězdičky. Avšak po dočtení knihy jsem se rozhodla dát knížce 3,5 hvězdičky, protože za takový konec si to zaslouží. Jen nechápu o čem bude druhý díl, já bych to ukončila takhle.

3.HVĚZDIČKY

Zanechat Odpověď

