Anděl smrti

ANDĚL SMRTI

POČET STRAN: 214

NAKLADATELSTVÍ: Metafora

O této knížce jsem slyšela samé pozitivní recenze, takže jsem si ji rozhodla taky přečíst i když jsem první díl Ženu v černém nečetla a ani jsem neviděla film. Ze začátku jsem si říkala, že si nejdříve přečtu první díl, ale jak je škola nějak z toho sešlo. 

Příběh se odehrává za období druhé světové války, kniha vypráví o životě dvou mladých učitelek ze školky, které se rozhodli s dětmi schovat do relativního bezpečí na venkov avšak mladá učitelka Eva slyší hlasy, které nikdo neslyší …

index

Příběh je moc dobře vymyšlený, myslela jsem si, že mi nevědomost prvního díl bude chybět, ale ukázalo se že nikoliv. Žena v černém – anděl smrti je totiž volné pokračování Ženy v černém od Susan Hill. Martyn Waites měl vše dobře promyšlené a rozhodně dává mým příštím zkušenostem s hororem opravdu vysokou laťku. Žena v černém byl totiž můj první přečtený horor.

20140922_111154

Doba ve které je kniha napsaná je velmi temná, podobně jako u knížky Ve stínu černých ptáků je ze všudy přítomných stránek cítit smrt. To čtenáře už nabudí k tomu aby se bál a já knihu všem doporučuji.  Mě sice dokáže vyděsit i seriál Věřte nevěřte, takže kvůli tomu  nemusí být můj názor zcela objektivní, ale pokud jste na tom s horory tak jako já, a chcete alespoň začít se bát pak vám tuto knihu doporučuji. Jediné co bych knize vytkla jsou popisy, některé se mi zdáli až moc dlouhé a pár vět jsem i přeskakovala.

4.HVĚZDIČKY

Děkuji nakladatelství Metafora za poskytnutí recenzního výtisku.

Zanechat Odpověď

