Přivolávání

DUCHOVÉ

NAKLADATELSTVÍ: GALATEA

POČET STRAN: 306

Chloe Saundersová je patnáctiletá holka, která žije úplně normální život. Baví se s přáteli, líbí se jí kluci a vše jde normálně, dokud jednoho dne nespatří ducha. Její život se obrátí vzhůru nohama … Co vám to připomíná? Jasně, každou knížku, kterou čtu já 😀

20140813_130035Této knížky jsem si všimla úplnou náhodou, když jsem „listovala“ stránkami u Galatei. Vím, že nikdy nečtu anotace, ale tato knížka se mi zalíbila i vzhledově a nakonec jsem si anotaci opravdu přečetla – tleskám! 🙂 Po přečtení anotace mi bylo jasné, že tato kniha musí být moje.

S tématem duchů se v dnešní době moc nesetkáte. Poslední dobou jsou na trhu upíři, čarodějové a lovci stínů, ale duchové? Nikoliv. Autorka knihy si s tímto tématem ale uměla poradit. Poslat děti s těmito schopnostmi do jednoho domu pro „duševně choré“ byl skvělý nápad. Všichni o jsou v domě nejen že odhalují své tajemství, ale i odhalují tajemství tohoto domu.

20140813_130133Přitom žádná postava není stejná, jsou myslím ve stejné věkové kategorii a přesto si nejsou vlastnostmi podobní. Já osobně jsem byla s hlavní postavou Chloe spokojená. Byla mi velice sympatická Chloe chtěla být jako by „nad“ příběhem a to oceňuji.

Děj se mi zdál skvělý, jak říkám originální a napínavý a k obálce se snad ani nemusím vyjadřovat – krása. Když se podíváme  dovnitř knížky nalezneme i krásně zpracované kapitoly. Nevím, jak vy ale já se na toto v knihkupectví dívám jako první teda hned jak spatřím obálku knihy – samozřejmě.

5.HVĚZDIČEKDěkuji nakladatelství GALATEA za poskytnutí recenzního výtisku.

Knihu si můžete objednat zde.

 

 

2 thoughts on “Přivolávání

Zanechat Odpověď

