NOTES| Co teď přes týden?

NOTES

Jak to se mnou teď vypadá? Poslední dobou je toho na mě trošku moc -_- a to jsou prázdniny :/ Začalo to tím, když jsem přijela z Itálie. Náš kocourek Felix po mém příjezdu dostal nějaké urologické problémy, takže jsme hned jeli na pohotovost. Dostal to ze stresu – stresunek můj malej! 😦 Musel jíst prášky, které jsem rafinovaně strčila do olivy – Felix se nezdá, ale miluje olivy a hlavně celer!

10592492_938849049463460_1071991380_n

 

Mimochodem do toho kyblíku si vlezl sám! 😀 Nakonec se mu to zlepšilo, teda myslela jsem si to. Včera měl teplotku a vrátilo se mu to, takže znovu směr – veterina :/Dostal nobé tabletky, protistresové granule a hormon štěstí (do zásuvky) asi se ho nadýchám taky 😀 😀 Jen nevím jak to bude teď s Felem, protože jedu na weekend do Benátek a mu se to stalo po tom co jsem přijela z dvoutýdenní dovolené 😦 Snad to bude v pořádku! 🙂 Přece jen rodiče s ním zůstanou doma.

10524423_938848479463517_179891230_nKdyž jsem se včera dozvěděla, že v pátek odjíždím – rozhodla jsem se vyzkoušet znovu štěstí s TBR JAR! 🙂 Mám je seřazené takto:

  • žluté papírky – Normální četba
  • růžové papírky – Povinná četba

Měla jsem štestí do Benátek se mnou pojede Město ze skla a Chutná těla – přála jsem si to a vyšlo mi to. Takže super.

Včera byl krásný den – kdo se díval na padání Perseid? Dívala jsem se až do jedenácti – spadlo 10 „hvězd“ a pak přišli mraky :/
A jaký byl Váš týden?

Nicole

2 thoughts on “NOTES| Co teď přes týden?

  1. Bobek kocourek, ať se brzo uzdraví (přejí mu to i naši prcci – tedy doufám). Zájezd si užij a hlavně poznávej nové věci a čti 🙂
    U nás nešly perseidy vidět (aspoň já žádnou neviděla), ty mraky jsou kříž :/

Zanechat Odpověď

