#3 Veronika Krátká – Knižní přátelství

ROZHOVORY

Je tu další rozhovor, tentokrát s Veronikou Krátkou 🙂 Můžete ji najít na jejím blogu o knihách a skvělých receptech zde.

1. Ahoj, děkuji že jsi přijala mé pozvání, velmi si toho vážím, mohla by jsi o sobě něco říct?

Ahoj, já moc děkuji za zájem, velmi mě to těší.

Jmenuji se Veronika, je mi 22 let, a již druhým rokem píši blog Knižní přátelství. Obecně jej považuji za to nejlepší, co mě kdy v životě potkalo. Díky němu jsem poznala spoustu úžasných přátelských duší, zjistila jsem, co mě opravdu baví a čemu bych se chtěla věnovat, a také mě přivedl k focení…

2. Od kdy čteš?

Začala jsem číst až v osmé třídě na základní škole, a od té doby se tomu s většími či menšími pauzami stále věnuji. Mojí úplně první přečtenou knihou byla Romeo, Julie a tma od Jana Otčenáška, jejíž místo v mém srdci ještě žádná jiná nenahradila. Často jako svoji první knihu uvádím taky Pusinky od Stanislava Rudolfa. Bylo to už velmi dávno, a tak se mi to trochu plete. Ale teď jsem si více než jistá, že první knihou byla ta od Otčenáška, teprve na základě ní jsem začala navštěvovat knihovnu a tam objevila Rudolfa. Nicméně obě knihy jsou pro mě prakticky stejně důležité…

3. Co tě navedlo ke čtení?

Zvědavost. Jednak jsem chtěla zjistit, zda opravdu dokážu dočíst knihu až do konce, a pak jsem se opravdu chtěla dozvědět, co na jejích stranách můžu najít. Stejnou zvědavost pociťuji i dnes – a to pokaždé, když beru nějakou knihu do rukou…

4. Jaký žánr jsi četla kdysi a jaký čteš teď?

Mám ráda všechny knihy, čtu v podstatě jakýkoli žánr, pokud mě daná kniha zaujme. Ať už jde o román, fantasy, pohádku nebo detektivku. Nebráním se ničemu. Kromě toho, s knihami je to jako se sušenkami, nemůžete jíst pořád dokola jen ten jeden druh…

5. Kde obvykle čteš? Případně tvá oblíbená místa?

Nejčastěji čtu v posteli. Občas na houpacím křesle pod oknem v obývacím pokoji, popřípadě na naší zahradě, nebo na cestách. Ale v posteli to mám nejraději – lze tam najíc nejvíce poloh…

6. Máš nějaký vzkaz pro návštěvníky tohoto blogu, nebo připomínky k vylepšení tohoto blogu?

Tvůj blog se mi líbí, a tak Ti přeji, aby se sem Tvoji čtenáři často a rádi vraceli. Piš jej s láskou a dělej jím ostatním radost. Protože o tom to celé je a být má. Tobě i Tvým čtenářům pak přeji krásné chvíle u skvělých knih…

Tímto bych chtěla ještě jednou poděkovat za rozhovor 🙂 Děkuji.

4 thoughts on “#3 Veronika Krátká – Knižní přátelství

Zanechat Odpověď

