#2 Vojtěch Hamerský – Knižní kukátko

ROZHOVORYAhoj, přináším vám další rozhovor s blogery – tentokrát s blogerem Vojtou z knižního kukátka.

1. Ahoj, děkuji že jsi přijal mé pozvání, velmi si toho vážím, mohl by jsi o sobě něco říct?

Čhauves. Já na oplátku děkuji za zájem o rozhovor. Už dlouho jsem neposkytoval žádný rozhovor, takže si myslím, že ten tvůj přišel v pravý čas :D!

Nevím, co přesně bych na sebe prásknul, snad ty obecné věci – je mi jednadvacet let, studuji VOŠ knihovnických a informačních systémů a služeb v Brně a zároveň do toho i pracuji v Moravské zemské knihovně. Pokud mám čas (a jakože naštěstí mám, protože si ho udělám), tak se rád věnuji kromě četby i poslechu kvalitní hudby, sportu, občas i kreslení nebo také překladu J

2. Od kdy čteš?

Pokud si pamatuji správně, tak od doby, kdy jsem nastoupil do první třídy na základce J

3. Co tě navedlo ke čtení?

Nevím, co přesně. Asi to, že mě už odmala fascinovala písmenka, která jsem se s babičkou učil a skládal je dohromady. To tvoření nových slov, které mému malému mozečku dávaly jakýs takýs smysl. K opravdovému čtení mne však navedla první návštěva knihovny.

4. Jaký žánr jsi četl kdysi a jaký čteš teď?

Dříve jsem četl převážně fantasy. Nyní u mne vede stále fantasy, ale jak vždy říkám – nepohrdnu ani detektivkou, psychologickým či historickým románem, thrillerem, komiksem, klasikou, humoristickou prózou, dystopií nebo poezí. Zkrátka snažím se rozšířit své obzory co nejvíce to jde J

5. Kde obvykle čteš? Případně tvá oblíbená místa?

Většinou čtu v pokojíku v křesle u počítače a reprobeden, kde si pustím hudbu, natáhnu nohy na postel a začtu se. Pak také na zahradě (to zejména v letních měsících), v MHD a v neposlední řadě také na záchodě (stejnak tam čtou všichni správní knihomolové :D).

6. Máš nějaký vzkaz pro návštěvníky tohoto blogu, nebo připomínky k vylepšení tohoto blogu?

Připomínky k vylepšení nemám. Blog utvářej podle svého vlastního svědomí, jak se ti zalíbí. Protože sice sem chodí lidé s různými názory, ale je to hlavně o tobě. Ty budeš tento blog dál vést. Lidé mají tendenci přizpůsobovat se J. Žádný speciální vzkaz nemám, snad jen – ČTĚTE!

+ BONUSOVÁ OTÁZKA: Viděla jsem pár tvých tanečních videí, jak jsi k tanci přišel a můžeš nám o tom něco povědět blíž? J

Inu, ta taneční videa bych tu na světlo nevytahoval. Jedná se spíš o takové úlety jednoho knihomolského podivína než opravdová taneční videa. Tanec a zpěv jsem měl rád od mala. Zpívat však neumím, maximálně ve sprše. Tanec jsem však začal prožívat až v době, kdy jsem se spolužáky a spolužačkami začal chodit do tanečních. V prváku jsme absolvovali minitaneční a tam mě to chytlo. Sice ne tak důrazně, ale tančit se mi zkrátka zalíbilo (i když to byly klasické tance). Průlom přišel až v prváku na vysoké, kdy jsem se doma začal učit tančit na electro-swing, na žánr, o kterém jsem ještě před dvěma lety neměl vůbec tušení, protože bych to jednou rád na nějaké párty pořádně rozjel. Mým snem je totiž mít volné místo na parketu (nebo si ho udělat) a roztančit to tak, aby některý z přítomných vytáhl mobil, začal mě natáčet a abych se pak druhý den vzbudil a uviděl na YouTube mou maličkost.

Velice děkuji Vojtovy za rozhovor, jeho blog naleznete zde.

2 thoughts on “#2 Vojtěch Hamerský – Knižní kukátko

Zanechat Odpověď

