PRÁZDNINOVÝ KNIHOMOL #1

 

prazdninovy-knihomolNa tento projekt jsem narazila úplnou náhodou. S pořádáním tohoto projektu začala Cathy. Za což velice děkuji, protože to je skvělý nápad! 😉

Jde vlastně o to, že si napíšete seznam týden po týdnu, kdy a kolik toho přečtete. Jak sem již v úvodu článku řekla, zapojím se ale pozdě. Ale jak praví jeden bezva film: ,, lepší pozdě,než-li později“ . Nebudu udávat přesný počet stran, co jsem v týdnech minulý měsíc přečetla, protože si to nepamatuji, ale myslím, že to tak moc nevadí.

Tak jdeme na to! 🙂

Nepojmenovaný 2

1.TÝDEN (340 STRÁNEK?)

– Hra o trůny (846 stran)

– Hra o trůny – grafický román – svazek 1 ( 240 stran)

Rozčtení prvního dílu série Píseň ledu a ohně. Celkové přečtení grafického svazku stejné knihy. Vzhledem k tomu, že jsem se u toho dívala na seriál … vůbec jsem v tom neměla zmatek -_- 😀

2.TÝDEN  ( 746 STRÁNEK)

– Hra o trůny ( 846 stran)

Podařilo se mi to celkem rychle přečíst, na to jaká je to bychle 😀 😀

3.TÝDEN  ( 875 STRÁNEK)

– Město z kostí ( 416 stran)

– Město z popela ( 392 stran)

– Na hraně zapomění ( stran) Přečteno pouze 67 stran

4.TÝDEN  (0 STRÁNEK)

– Na hraně zapomění ( stran)

Tento týden jsem nečetla vůbec, spíše jsem hrála The sims 3 😀 Ale rozhodně to chci rychle dočíst!

CELKOVĚ ZA MĚSÍC ČERVENEC PŘEČTENO: 1961 stran!

 

Zanechat Odpověď

