Hrej tajně

HREJ TAJNĚ

 POČET STRAN: 200

NAKLADATELSTVÍ: GALATEA

Dneska pro vás mám jednu eroťárnu, jde o druhý díl The game. Pořídila jsem si ho protože první díl byl naprosto úžasný a už po pár stránkách jsem věděla, že jestli bude další díl – musím ho mít!

HH (4)

Tento díl byl z jiného úhlu pohledu, než v předchozí knížce. Tentokrát z pohledu Astona  a Megan.  Mají spolu něco jako vztah ikdyž to sami sobě tají a samozřejmě mají strach, aby se to nikdo nedozvěděl. Hlavně Brandon ne, který považuje Megan za svou mladší sestřičku, kterou musí bránit za každou cenu!

Hned ze začátku knihy nastoupily erotické scény, což jsem nečekala ta brzo :3 Oba hrdinové na sebe neuvěřitelně žárlí, ale nedovedou si přiznat, že jde o něco víc než jen o sex.

HH (2)

Ashton má navíc velmi složitou minulost, bylo mi ho líto a stala se z něj má další velice oblíbená postava. Ashton je příkladem kluka, který schovává své city, ale nakonec je to ten nejlepší kluk jaký může být, jen když se trošičku poodhalí. Za to Megan …, Megan jsem měla docela ráda v prvním dílu, byla to dobrá kamarádka, ne-li nejlepší. Ale z pohledu hlavní postavy mi připadala celkem obyčejná.

Rozhodně Ashtonovy kapitoly byly více zábavné a čtivé než kapitoly Megan. Celkově se mi kniha líbila, ale ne zas tak jako první díl. První díl je prostě na vrcholu a nic ho z něj nemůže sesadit, kdo ví? Třeba třetí a celkově myslím i poslední díl této série, vše změní.

Děkuji nakladatelství Galatea za poskytnutí recenzního výtisku.

4.HVĚZDIČKY

4 thoughts on “Hrej tajně

Zanechat Odpověď

