RC Review: Andělské rozmluvy

 

938c389d0cb1e2de3b59f7a8eeac8096

 

Autor: Peter Allmend

Počet stran: 93

 

Nakladatelství: Metafora

Vydání: Hardback

Hodnocení:4 hvězdičky

Neuvěřitelné a poetické vyprávění o setkání s laskavou andělskou bytostí, která s autorem mnohokrát rozprávěla. Není důležité, zda se to opravdu stalo, mnohem podstatnější je hlas hluboké, láskyplné moudrosti, který jasně a zářivě zaznívá z každého slova. Necháme-li jej na sebe působit a otevřeme mu svoje srdce, zřetelně pocítíme onen chvějivý dotek vyšších sfér, promlouvající ke každému z nás.

Vyprávění plné něžné poetiky vnáší průzračné světlo do všech oblastí lidského života. Elision – ať už skutečná nebo ne – neburcuje a nekáže, nepřikazuje a neděsí, ačkoliv hovoří i o tak závažných tématech, jako je odpuštění či ztráta milovaných. Nejvyšším zákonem, prvotním pramenem, z něhož všechno vzešlo a kam se vše zase vrátí, je totiž už odnepaměti láska…

Vybrala jsem si tuto knížku jinak než všechny ostatní, jak mě znáte  anotace většinou nečtu a nestalo se to ani u této knihy. Na tuto knihu jsem přišla úplnou náhodou. Viděla jsem fotku knížky (myslím na facebookových stránkách – nejsem si jistá) a věděla jsem, že je tak krásná, že si ji musím přečíst. A tak jsem poznala ELISON.

Mezi klady této knížky patří samotný příběh, s takovým příběhem jsem se ještě nesetkala a jsem velice ráda za tuto zkušenost. Nenechte se odradit typem knížky – Ezoretika. Jak jsem se již zmínila, mou pozornost na této knížce upoutala krásná obálka. Obálku i jako samotný příběh hodnotím 5 hvězdičkami, ale zaskočilo mě když jsem ve schránce objevila obálku s knížkou maličkého rozměru. To mě opravdu zaskočilo, protože na té fotce se mi knížka zdála velká a s početným množstvím stran, za to přišla malá sympatická knížečka s 93 stranami.

Jako takový mezi bonus, nebo zápor jak se k věci postavíte, je samotný autor, který vydal knihu pod pseudonymem. Nevíme tedy kdo knihu ve skutečnosti napsal. Ve chvílích už jsem měla typ, kdo knihu mohl napsat, přečetla jsem dalších pár stran a byla jsem zase na nule.

Této knížce dávám celé čtyři hvězdičky, pět hvězdiček si chci nechat v záloze. Příběh se mi líbil a tuto knihu si rozhodně zamilujete. Já sama si knížku ještě určitě někdy přečtu.

Děkuji nakladatelství Metafora za recenzní výtisk.

Knihu si můžete pořídit zde.

 

 

Zanechat Odpověď

