RC Review: Bohové a stvůry

v_bohove a stvury-tit-202797-01

Autor:  Jan Hartman

Počet stran: 250

Nakladatelství: Fragment

Vydání:Paperback

Hodnocení: 2 hvězdičky

Jak moc by s lidskou vírou otřáslo, kdyby se našly fosilní ostatky samotného Boha?

Čtyři renomovaní vědci v čele s odbornicí na klínové písmo Emily Farrellovou jsou osloveni, aby prozkoumali převratný historický nález: atypickou obludnou lebku a sadu hliněných destiček. 
Emily zasvěcuje všechny členy týmu do legendy o Anunnaki, prastarém božstvu, které přiletělo na planetu Zemi a přineslo na ni život. Unikátní nálezy dávají tušit, že na sumerských pověstech možná něco je, a potomci bohů dokonce žijí mezi námi. Rozluštění šifry vyryté do destiček začíná rozsévat smrt…
Tajemství mělo zůstat skryto, neuvěřitelný Boží plán neměl být nikdy odhalen. Hra o život a pravdu o vzniku lidstva začíná!

Tuto knihu jsem si vybrala kvůli tomu, že jsem v anotaci zahlédla slovo Amunaki. Viděla jsem hodně dokumentů o Ufo a starobních civilizací a toto téma mě hodně zajímá.

Když se podívám na příběh, nebylo to nic zvláštního, na to že kniha měla být plná akce a napětí, bych knihu zařadila jako takovou oddechovku.

Co se týče postav Anny i byla velice sympatická, Hakan no řekněme, že mi nevadil, byl pro mě neutrální postavou. Na knize je jediné velké plus a to je obálka, obálka k této knize sedí dokonale. Je tajemná přesně tak jak by obálky tohoto typu knihy měla být. Na knize se mi líbí i malý formát, který má Fragment u hodně knížek, protože se dá v pohodě dát do kabelky a nebo se jen hezky vyjímá v knihovničce.

Celkově dávám knize jen 2 hvězdičky, přece jen na průměr je tato knížka zatím dost slabá, třeba po více přečtení změním názor, ale zatím se v nejbližší době, ke knize určitě nechystám vrátit.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

