Blogger TAG |2|

8a142e820df6d8fb8c6b5eb0a0b35f03Takže, byla jsem znovu nominovaná, omlouvám se, ale víc faktů o mě si ještě šetřím na další tag, takže přidávám ty stejné fakty co v minulém tagu.

–          Napsat o sobě 10 věcí

–          Odpovědět na 10 otázek blogem, který tě nominoval.

–          Nominovat x blogem

–          Vymyslet 10 otázek  pro ty, které nominuji

–          Oznámit nominované blogery

 

10 FAKTŮ O MNĚ:

  1. Jmenuji se Nicole, podle Nicole ze série filmů Četník ze St. Tropez
  2. Chodím na stavebku do Ostravy.
  3. Kdysi  jsem chtěla být someliér 😀
  4. Je mi 17, zatím, v srpnu mi bude 18.
  5. Miluju seriál Upíří deníky, tím seriálem úplně žiju! Ale upíří deníky jako knížky, jsem přečtla jen 3 díly a bylo to na mě moc silný kafe! Ty knížky jsou jak bych to řekla, podprůměrné.
  6. Mou nejoblíbenější knížkou, kterou mohu číst pořád a pořád dokola je Zrození (1- Stefanovy deníky) Ne  tak úplně proto, že je to podle seriálu (upíří deníky) ale proto, že se to odehrává v roce 1864 v Americe.
  7. Miluji rok 1864, líbí se mi ten nábytek (takže jsem si podle toho navrhla pokoj)okrasné psací písmo,  etiketa a vlastně celkové chování lidí v té době. Respekt, úcta …( btw. Kdyby jste věděli o nějaké takové knížce, prosím napište mi)
  8. Snažím se chovat podle etikety, ale jsem líná, ale když něco začnu tak to už dodělám do konce, jsem věrná – když se pro něco rozhodnu, nepustím se už toho, např. The sims hraji již 12 let.
  9. Číst jsem začala až když mi bylo 12, to jsme se přestěhovali do rodinného domku, před 12 narozeninami bych se knihy nedotkla ani lopatou.
  10. Od malička zbožňuji různé sešitky, notýsky, papírky, pastelky, pera  a celkově asi od 4 let, byl můj nejoblíbenější obchod papírnictví. Vedu si deník asi od 9 let a mám pro ně čestné místo.  Momentálně se můžu pochlubit deníkem z jemné růžové kůže od Aspinal of London, který je úplně stejný jako měla Elena v upířích deníkách.
  11. BONUSOVKA 😀 Kdysi jsem milovala růžovou barvu, ale už tak 2 roky ujíždím na červené a černé.

10 OTÁZEK PRO MNĚ:

Jaký máš názor na spor mezi Ukrajinou a Ruskem?

–       Muži no 😀 Dokazují si kdo má větší hračky 😀 😀

Co nejvíce zaplňuje tvůj volný čas (kromě čtení, samozřejmě) ?

–       Kromě čtení? Tak to bude hra The sims, momentálně The sims3, ale brzo již The sims 4, kterou hraji již 13. Rokem. Nebo si amatérsky kreslím. Nebo koukám na seriály (The vampire diaries, The originals, How i met your mother, The big bang theory, Once upon a time, Ghost whisperer, …)

Věříš na duchy, upíry, vlkodlaky, čaroděje, boha?

–       Ano a Upíry miluju! J

Co se ti líbilo více Pán prstenů jako film nebo jako kniha?

–       Film jsem viděla do půlky (společenstvo prstenů) a nelíbilo se mi to nijak zvlášť, knihy jsem ještě nečetla.

Kdo je tvůj vzor?

–       Nina Dobrev.

V jakém typu knih nebo filmů se vyžíváš? Romantika, akce nebo nějaká vyvražďovačka?

–       Knihy i filmy s upíří tématikou, ale romantice bez nadpřirozených bytostí se taky nevyhýbám.

Proč bloguješ?

–       Ne, že by mě to zrovna nijak extra bavilo, to jsem zažila naposled cca před třemi lety, kdy jsem měla ještě blog o the sims, pak jsem přešla na knížky a už to nebylo ono, ale bloguji dál, protože doufám že mě to zase začne bavit a vidím v tom příležitost trochu se vypovídat.

Jaká literární postava ti přijde nejlépe promyšlená?

–       Gus z knihy Hvězdy nám nepřáli

Pán prstenů nebo Harry Potter? Proč?

–       Harry Potter – vyrůstala jsem na  něj 😀

Kdo je ti z blogerského světa nejbližší?

–       Filip, s tím si povídám nejčastěji, že? 😀

MÉ OTÁZKY PRO VÁS:

  1. Tohle je má otázka na život a na smrt: Damon, nebo Stefan? (Knižní/Seriálový) A Hook nebo Baelfire? Pokud nesleduješ, tady je náhradní otázka : Která kniha od Yoli, je podle tebe nejlepší?
  2. Oblíbená doba v knihách + vysvětlení proč.
  3. Kdybys mohl/a být nějakou seriálovou postavou, která by to byla a proč?
  4. Kolik a jaké knihy za tyto prázdniny chceš přečíst?
  5. Kolik jsi skutečně přečetl/a povinné četby a jaké knihy to jsou (vypiš všechny.)
  6. Kdybys mohl/a žít věčně, jak bys toho využil/a? A koho bys popřípadě proměnil/a s tebou –na výběr máš pouze jednoho člověka.
  7. Je apokalypsa, máš v batohu místo jen na dvě knihy, které by sis vybral/a – přemýšlej rychle zombíci se blíží! 😛
  8. Máš rád/a happy endy? Nebo ti u některých knížek nevadí, že skončili špatně?
  9. Jak se jmenuje knížka, kterou bys mohl/a číst znova a znova?
  10. Vyfoť místo, kde nejraději čteš.

Nominuji:  Rachel Roo.

 

4 thoughts on “Blogger TAG |2|

Zanechat Odpověď

