Blogger TAG

8a142e820df6d8fb8c6b5eb0a0b35f03Zdravím (po delší době :D),

Byla jsem nominovaná do tohohle tagu, btw. Díy Katherine, tak o co jde? Co musím udělat?

–          Napsat o sobě 10 věcí

–          Odpovědět na 10 otázek blogem, který tě nominoval.

–          Nominovat x blogem

–          Vymyslet 10 otázek  pro ty, které nominuji

–          Oznámit nominované blogery

 

10 FAKTŮ O MNĚ:

  1. Jmenuji se Nicole, podle Nicole ze série filmů Četník ze St. Tropez
  2. Chodím na stavebku do Ostravy.
  3. Kdysi  jsem chtěla být someliér 😀
  4. Je mi 17, zatím, v srpnu mi bude 18.
  5. Miluju seriál Upíří deníky, tím seriálem úplně žiju! Ale upíří deníky jako knížky, jsem přečtla jen 3 díly a bylo to na mě moc silný kafe! Ty knížky jsou jak bych to řekla, podprůměrné.
  6. Mou nejoblíbenější knížkou, kterou mohu číst pořád a pořád dokola je Zrození (1- Stefanovy deníky) Ne  tak úplně proto, že je to podle seriálu (upíří deníky) ale proto, že se to odehrává v roce 1864 v Americe.
  7. Miluji rok 1864, líbí se mi ten nábytek (takže jsem si podle toho navrhla pokoj)okrasné psací písmo,  etiketa a vlastně celkové chování lidí v té době. Respekt, úcta …( btw. Kdyby jste věděli o nějaké takové knížce, prosím napište mi)
  8. Snažím se chovat podle etikety, ale jsem líná, ale když něco začnu tak to už dodělám do konce, jsem věrná – když se pro něco rozhodnu, nepustím se už toho, např. The sims hraji již 12 let.
  9. Číst jsem začala až když mi bylo 12, to jsme se přestěhovali do rodinného domku, před 12 narozeninami bych se knihy nedotkla ani lopatou.
  10. Od malička zbožňuji různé sešitky, notýsky, papírky, pastelky, pera  a celkově asi od 4 let, byl můj nejoblíbenější obchod papírnictví. Vedu si deník asi od 9 let a mám pro ně čestné místo.  Momentálně se můžu pochlubit deníkem z jemné růžové kůže od Aspinal of London, který je úplně stejný jako měla Elena v upířích deníkách.
  11. BONUSOVKA 😀 Kdysi jsem milovala růžovou barvu, ale už tak 2 roky ujíždím na červené a černé.

10 OTÁZEK PRO MNĚ:

  1. Jak bys popsala FILMOVÉHO Jace Waylanda?fb9b27de61169a650563db1659e044e1

–          No určitě, bych ho nepopsala jako ty 😀 – vyhulená veverka 😀 😀 Na to nic nemá. Filmový Jace není špatnej 😀 😀

  1. Nejvíc nejlepší způsob sebevraždy? (Neřešíme, že sebedestrukce je špatná)

–          Asi oběšení – je potom určitě větší pořádek, než třeba skočit pod vlak, že? Kdo to má pak uklízet. A jako bonus – je to rychlé.

  1. Největší rošťárna, jakou jsi kdy udělala?

–          Blázníš? Já jsem andílek 😀 😀 Ne, ale fakt si ani nepamatuju, že bych něco udělala takového 😀 Možná, jen to, že jsem s kamarádem šla zkoušet řídit na takové opuštěné parkovišt (no není to ani parkoviště, všichni se tam učí jezdit) i když autoškola mi začíná až tento týden 😀

  1. Jaké knižní klišé by sis chtěla prožít?

–          Chtěla bych být Katherine, abych mohla pobláznit bratry Salvatorovy (Ale ta Katherine ze Stefanových deníků, ne upířích tam se mi nelíbí :D)

  1. Byl jednou jeden lovec a ten se vydal do džungle zastřelit opici. Když se k ní přiblížil na dostřel, schoval se za strom, pozvedl zbraň a zamířil. Právě, když se chystal stisknout spoušť, opice řekla: “Jestli mě usmrtíš, zemře tvoje matka, jestli mě neusmrtíš, zemře tvůj otec“. Pak se usadila, žrala dál a spokojeně se drbala. Co bys udělala kdybys byla ten lovec?

–          No tak asi bych jako ten lovec přestala hulit, a kdyby to i přesto byla mluvící opice, donutila bych jí aby se zabila sama, nebo bych si najala nájemného zabijáka. Tím ji ani nenechám žit a ani jí já sama nezabiju.

  1. Chceš zabít člověka… Vyber si nástroj! Možnosti jsou nekonečné. Jen pamatuj, nikdo tě nesmí chytit.

–          Vyber si nástroj? 😀 Fajn jsem upír, a použiji buď zuby, nebo řekněme ruční práce – Cvak! 😀

  1. Jsi na pustém ostrově. (Pusté ostrovy mají tendenci být nakonec obydlené…) Jako knihu by sis vzala s sebou?

–          Stefanovy deníky  – zrození, nebo nějakou, kterou jsem ještě nečetla.

  1. Potkají se: Percy Jackson, Hannibal Lecter, Hermiona Granger, třpytivý Edward a seriálový Sherlock. Jak bude vypadat jejich konverzace? :/ – Každý musí mít 2x prostor mluvit!

–          Katherine sklamu tě, ale Hannibala a Sherlocka fakt do tohodle rozhovor fakt nepožiju, protože nevím jak by se chovali, Hannibala znám, jako že vím že nějaký byl a Sherlocka v seriálu jsem neviděla. Takže:

Percy: Hurá za Hádem.

Hermiona: Podle této knížky se podsvětí nachází zde.

Edward: Omluvte mě, ale mám i jiné povinnosti, než dostávat se do Hollywoodu.

Percy: Nebuď tak upjatej!

Hermiona:  Nehádejte se potřebuji si tam vyzvednout Rona!

Percy i Edward: Co zase provedl?

  1. Mícháš krupici (Otázka na život a na smrt…)

–          Míchat krupici?! Děs, jistě že ne! Smíchané to už opravdu není ono!

  1. Jaký účinek by měla mít kouzelná rostlina, která ještě čeká na objevení?

–          Přemění tě v kteroukoliv knižní/seriálovou postavu! 😀 To by byla bomba!  Na jak dlouho chceš.

MÉ OTÁZKY PRO VÁS:

  1. Tohle je má otázka na život a na smrt: Damon, nebo Stefan? A Hook nebo Baelfire? Pokud nesleduješ, tady je náhradní otázka : Která kniha od Yoli, je podle tebe nejlepší?
  2. Oblíbená doba v knihách + vysvětlení proč.
  3. Kdybys mohl/a být nějakou seriálovou postavou, která by to byla a proč?
  4. Kdybys mohl/a být nějakou filmovou postavou, která by to byla a proč?
  5. Kolik jsi skutečně přečetl/a povinné četby a jaké knihy to jsou (vypiš všechny.)
  6. Kdybys mohl/a žít věčně, jak bys toho využil/a? A koho bys popřípadě proměnil/a s tebou –na výběr máš pouze jednoho člověka.
  7. Je apokalypsa, máš v batohu místo jen na dvě knihy, které by sis vybral/a – přemýšlej rychle zombíci se blíží! 😛
  8. Máš rád/a happy endy? Nebo ti u některých knížek nevadí, že skončili špatně?
  9. Jak se jmenuje knížka, kterou bys mohl/a číst znova a znova?
  10. Vyfoť místo, kde nejraději čteš.

Tak to by bylo, nominuji :

Abyss, Davida, Filipa, Rodaw, Vojtu a Veroniku.

Prosím mohla bych vás pak poprosit o zaslání odkazu? Díky 🙂

2 thoughts on “Blogger TAG

Zanechat Odpověď

