Měsíční chvástačka /2014/ Květen

měsíční chvástačka,,Byl pozdní večer, první máj“. Ano tak tohle už neplatí, květen skončil a s tím přichází i měsíční chvástačka!

20140531_184121

Tento měsíc se mi nahromadilo celkem osm knih jsou to:

–          Deník malého poseroutky 8

–          První stříbrná kniha snů

–          Potrhaná křídla

–          Hrej tajně

–          Ztracená naděje

–          Jen jeden den

–          Gantz 3

–          Kníže z mlhy

Deník malého poseroutky bohužel na fotce chybí, protože jsem ho půjčila kamarádce. Říkejte si co chcete, ale nad dobrého poseroutku není. To je prstě moje klasika, kterou jsem si vybudovala, když mi mamka na to říkala, že jsem na dětskou knížku, moc velká. Nejsem, slavím všechny svátky i den dětí, i když mi už bude 18. Ale to je jedno, dítě budu vždycky 😀

20140531_200734Potrhaná křídla jsem si chtěla přečíst už hodně dlouho. Měla jsem jen takový problém, že jsem o nich mluvila tak moc, že to nedopadlo zrovna nejlépe. Začalo to normálně, šla jsem do knihkupectví a zamířila přímo ke křídlům. Jela jsem Z Ostravy domů a za chvíli mi volal taťka, že má pro mě překvapení. No, dojela jsem domů a na posteli leželi Potrhaná křídla. Takže jsem se v jeden den stala vlastníkem hned dvou výtisků. Super. Dnes jsem jela do Karolíny si knížku vyměnit + jsem dostala ještě jednu knížku k zítřejšímu dni dětí (Etiketu a špionáž a Kostičas) Ale to až v další měsíční chvástačce 😎

20140531_200858Hrej hráčem, tak na tuto knížku jsem se těšila přesně od poslední stránky minulého dílu. Knížku už mám přečtenou, recenze by mohla být v nedaleké době, ale ještě nevím jak teď budu stíhat. Uvidíme. Knížka byla skvělá.

20140531_200757První stříbrnou jsem si koupila na doporučení Filipa, upřímně? Nevím co tak od knihy čekat, ale je to od autorky drahokamů, které mám moc ráda, takže to ani špatné být nemůže.

20140531_201104Ztracená naděje – nečetla jsem ještě ani Bez naděje takže nevím co od knihy čekat, vím jen že tato kniha je napsaný první díl z pohledu chlapecké hlavní postavy. Uvidíme, jaké to bude!

20140531_201117O knize Jen jeden den, jsem Vám říkala v minulé měsíční chvástačce, takže se k ní již nebudu vyjadřovat.

20140531_201005Gantz3 je mé oblíbené pokračování mangy. Trojka byla zatím, možná ta nejlepší. Bylo tam hodně akce a napětí a jsem zvědavá jak to celé dopadne, zajímalo by mě kolik Gantz bude mít dílů, protože na poslední straně je napsané, že další dva díly vyjdou ještě tento rok. Tak asi se nechám překvapit.

20140531_200948Poslední knížkou je Kníže z mlhy, k tomuto nemám co dodat, zaujala mě anotací, kterou většinou nečtu, ale zrovna u Knížete jsem si jí přečetla a konečně jí mám.

Tento měsíc jsem přečetla celkem 6 knih. Je to celkem dost, protože jsem četla i ve volných chvílích na praxi. A co Vás může čekat na blogu? Určitě rozhovory. Zatím jsem řekla jen Filipovy, ale kdybyste chtěli, napište mi na Vás kontakt do komentářů a můžu s vámi udělat taky rozhovor, vlastně by mi to velice pomohlo. Budu ráda, když napíšete. Mám v plánu udělat recenze na Gantz 3, Hon a Hrej hráčem, taky ještě musím dopsat recenzi na Velkého Gatsbyho, kterou pořád odkládám a na zbytek recenzáků, držte mi palce.

Nicole

3 thoughts on “Měsíční chvástačka /2014/ Květen

  1. Wow.. Tak polovinu knížek z tvého seznamu bych si určitě koupila, možná s ostatníma zaváhala, ale máme dost podobný vkus 🙂
    Chci taky tolik knížek za měsíc 😦

Zanechat Odpověď

