NOTES|Letní novinky

NOTES

 

Ahoj, všechny Vás zdravím,

uvědomila jsem si, že jsem do této rubriky ještě nepřidala žádný článek. Víte proč? Jsem strašný lenoch. Musím to na sebe prásknout. Teď jsem měla dva týdny „volno“. Měla jsem povinnou školní praxi, takže jsem se nemusela učit a zbylo mi spousta času na čtení, což jsem 100% využila, protože mám za tento měsíc přečtených nějakých 4-5 knížek a většinu jsem přečetla právě teď na praxi, protože přes školu s učením a termíny odevzdání výkresů a následné nekončící opravy výkresů na čtení prostě nezbývá čas.

Mám teď v hlavě velké plány, asi spíš bych to nechala na léto, ale napadli mě tyto body:

  • Fakty o mě
  • Fotky, kde ráda čtu
  • Doplnění informací o seriálech
  • Rozhovory (některé se již připravují)
  • Fotky s knižní i neknižní tématikou.

Jsem zvědavá, co na to řeknete. Prosím napište do komentáře o jaký druh novinky byste měli největší zájem a podle toho se zařídím.

Díky, Nicole.

2 thoughts on “NOTES|Letní novinky

  1. Blogy, které jsou trochu osobnější, jsou vždycky lepší na sledování, než ty, kde je jen strohé info o autorovi. Nebo žádné 😀 A já osobně se vždycky ráda podívám na jakékoliv fotky, takže jsem pro tyhle možnosti :))

Zanechat Odpověď

