Review: Ve stínu černých ptáků

largeAutor: Cat Wintersová

Počet stran: 352

Nakladatelství: Jota

Vydání: Hardback

Hodnocení: 5 hvězdiček

 

Cat Wintersová, tato autorka se po přečtení této knihy, stala jednou z mých nejoblíbenějšh autorek součastnosti, na pouhých 352 stranách dokázala zachytit příběh, který by se mohl vyšplhat až na 3 hodiny vysílání (jako film).

Během první světové války se Marry Shelly musí přestěhovat za tetou Evou. Její otec je zavřený a o Marry se musí někdo postarat, protože hlavní hrdince je sotva 16 let. Nedaleko tety Evy bydlí Marryin nejlepší kamarád z dětství Stephen s rodinou. Bohužel osud tomu tak chtěl a Stephen odjel do války. S Marry si psali a zamilovali se do sebe. Jednoho dne přišel za Evou a Marry Stephenův bratr Julien, který je amatérský fotograf duchů, nabídne Marry přízení fotografie, ta souhlasí až na to, že na pořízeném snímku objeví duch Stephena, po úderu blesku se Marry dozvídá, že umí se Stephnem mluvit. Spolu řeší záhadu Stephenovy smrti.

Kniha se mi zalíbila podle recenze Rodaw, od té chvíle jsem věděla, že jeden výtisk musím doma mít a udělala jsem velice dobře. Příběh Stephena a Marry byl naprosto úžasný. Kniha byla navíc psaná i dopisy a poznámkami Marry.

Tento pár jsem si doopravdy zamilovala. Marry byla na svou dobu odvážná a nebála se smrti, na rozdíl od všech ostatních, kteří nosily roušky (kvůli španělské chřice) přívěšky naplněné cibulí a koupali se v cibuli … Marry mi byla velice sympatická a Stephen? Toho jsem si zamilovala už na první stránce, kdy psal M. dopis. Jeho sty mluvy, chování – dokonalý gentleman. Navíc Stephen stále četl i ve válce, takže v knize najdete spoustu typů na super knihy.

Naopak Julien mi byl nesympatický už od začátku, byl povrchní a bylo vidět, že má nekalé úmysly a že něco skrývá.

Když vše sečtu, kladů je plno a zápor není žádný. Tímto se kniha dostává na vrchol žebříčku a já se můžu přidat k Rodaw s tím, že tato kniha je to nejlepší, co jsem tento rok přečetla.

4 thoughts on “Review: Ve stínu černých ptáků

Zanechat Odpověď

