Review: Deník malého poseroutky | 8 | – Fakt smůla

3668Autor: JEFF KINNEY

Počet stran: 224

Nakladatelství: Cooboo

Žánr: Humor pro děti

Vydání: Hardback

Hodnocení: 5 hvězdiček

Dneska jsem si pro Vás připravila jednu z mých nejoblíbenějších sérií, i když jsem na ní už dost stará, a tou je deník malého poseroutky, tentokrát tu jsem již s 8 dílem., který nese název: fakt smůla.

 

Greg Haffley a jeho nejlepší kamarád Rowley Jefferson tvoří nerozlučnou dvojku už od té doby, co se Rowley přestěhoval do sousedství. Rowley je výjimečný “poskok“ a vždy Grega poslechne. V tomto díle, je však všechno jinak, Rowley si našel přítelkyni a na Grega úplně zapomněl. To se Gregovy nelíbí a snaží se dostat svého kamaráda zpět, to ovšem nejde když do toho zasahuje i Abigail, takže se Greg rozhoduje pro nové radikální řešení, když nemůže mít Rowleyho, najde si nového nejlepšího kamaráda!Nepojmenovaný 1

220px-Jeff_Kinney_Book_Signing,_November_2011_(1)Jeffrey „Jeff“ Kinney je vývojář a designer online her a spisovatel. Je autorem série dětských knih Deník malého poseroutky, které v roce 2012 patřily mezi nejprodávanější dětské knihy v Česku. Žije v jižním Massachusetts se svou manželkou Julií a dvěma syny Willem a Grantem. Časopis Time ho v roce 2009 zařadil mezi stovku nejvlivnějších lidí na světě.

Celou sérii deníků mám velice ráda a tento díl nebyl výjimkou. Byl zábavný, občas jsem se v něm i našla jako třeba, když Greova matka odložila oba syny v obchodním centru do “odkladiště chalpů“ to já vidím dnes a denně v Karolíně 😀 Knížka se četla jako vždy velice svižně a měla rychlý spád.

Knížce bych vytkla akorát to, že tu bylo málo Rodricka. Ten mi v knížce opravdu chyběl. Jinak proti knížce nemůžu říct ani slovo.

Celkově si myslím, že 8 díl byl jeden z nejlepších dílů celé série, a to je už docela větší série, nemyslíte? A já jsem jen zvědavá, co přinesou další díly deníků, protože co díl to originál.

 

Zanechat Odpověď

