RC Review: Elynova země /1/

v_elyonova zeme-1-temne hory-tit-200945-02Autor: Patrick Carman

Nakladatelství: Fragment

Vydání: Paperback

Hodnocení: 2 hvězdičky

Všude tam, kde se oceán setkává se zemí, kde útesy jsou tajemné a skály rozeklané, leží Elyonova země plná magických tajemství.
Odhalte společně s Alexou, co se skrývá za hradbami, které chrání město před zlem z okolních Temných hor! Dokáže sama čelit tajemným silám, které se kupily po celá staletí? Poznejte prokletí, které sahá hluboko do minulosti, v novém fantasy bestselleru.
První díl trilogie Elyonova země.

 

Příběh knihy nebyl nijak špatný, možná kdyby mi bylo méně, knížku bych si užila, ale … Knížka mě moc nebavila, spíš se vlekla. Hlavní hrdinku Alexu jsem si sice oblíbila, ale jejího manžela Wervolda už tak moc ne. Alexa nás seznamuje s dalšími postavami, jako jsou například její otec, nebo knihovníkem atp.

Jak jsem již řekla, knížka se mi moc nelíbila, takže to mi čtení trošku ztížilo, ale nakonec jsem se jí prokousala a musím uznat, že to nebylo až tak špatné, jak se mi na začátku čtení zdálo.stažený soubor

Když čtete pozorně, tak si můžete oblíbit pár postav, nebo se vám může zalíbit prostředí. Sama o sobě knížka není špatná, takže knížku doporučuji spíše mladším čtenářům.

Jaký jste vy měli názor na tuto knížku? Ráda si přečtu všechny vaše názory.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk.

 

 

 

 

One thought on “RC Review: Elynova země /1/

  1. Mně se knížka líbila. 🙂 Já ji četla dvakrát. Když jsem byla mladší, tak jsem ji milovala, ale i teď mě neurazila a líbila se mi. 🙂 Díky ní jsem se vrátila zpátky do dětství.. 🙂

Zanechat Odpověď

