Měsíční chvástačka /2014/ Březen

m_s_n_chv_sta_ka

Březen, měsíc knihy, alespoň tak to platilo u mě.  Začátkem března se konal knižní veletrh, který jsem si nemohla nechat ujít, samozřejmě. Ale, upřímně nic moc. Fragment tam tento rok nebyl, a bylo to takové suché. Na veletrhu jsem si koupila jen jednu knížku a to jsem byla ráda, že mám alespoň jednu. Jen škoda, že jsem nepřišla o hodinku později. Let´s go to show my new books.

1

        “VELETRŽNÍ“KNÍŽKY:

–          Nabíječ

       KOUPENÉ:

–          Kouzelní

–          Iluze

–          Paranormálové 2

–          Přeskoč svůj stín

–          Vampýrská akademie

–          Bez naděje

Tento měsíc jsem si koupila hodně knih a to celkem i levně. Jak jsem se již zmínila na veletrhu to nebylo nic moc a tak jsem hned po veletrhu zašla do levných knih, kde jsem si koupila knížku Kouzelní a Iluze což jsou druhý a třetí díl ke knížce Křídla. Křídla jsem četla o prázdninách, příběh nebyl nic extra, ale takové odpočinkové čtení není taky špatné, a když jsem viděla, že druhý a třetí díl stojí každý 30 korun, neodolala jsem. Paranormály jsem sice ještě nečetla, ale první díl mám doma už nějakou dobu a taky byly za 30 korun. Po levných knihách jsme s kamarádkou byly na film Vampýrská akademie, a protože se mi film líbil, rozhodla jsem se, že si přečtu i knížku. Takže po filmu jsem zašla do knihkupectví a dokoupila jsem si pár knížek. Přeskoč svůj stín, tam se mi líbila anotace, ale dlouho jsem u police váhala, jestli si nevybrat místo ní Etiketu a špionáž, ale nakonec vyhrála tato knížka (udělala jsem dobře?) Poté samozřejmě Vampýrskou akademii a nakonec Bez naděje, tuto knížku jsem si chtěla už dlouho pořídit, ale pořád jsem váhala. Nakonec ji už opravdu vlastním.

20140322_144111

Pak tu je poslední knížka tohoto měsíce. Ano, je to Panika! J Konečně vyšla! Četla jsem recenzi u Filipa a tak se mi zalíbila, že jsem ji prostě musela mít. To je za měsíc březen vše. Za tento měsíc se mi nahromadilo opravdu hodně krásných knih, ale bohužel jsem ještě neměla možnost je přečíst, četla jsem recenzáky a nakonec ještě re- reading hrej hráčem. Spíše jsem tento měsíc četla i povinnou četbu, ať mám něco načteného dopředu a teď se zase pustím na zábavnější knížky, takže můžete čekat v dubnu víc recenzí. Taky světe div se, jsem začala číst knížku v angličtině. Ještě teď nemůžu uvěřit, že jsem zatím přečetla celých 30 stran, nemůžu se zatím zbavit toho pudu překládat každé slovo a každou větu, ale pomalu se lepším a přestává mi to vadit. Holt, budu muset číst v angličtině častěji.

 

Mějte se krásně, zdraví Nicole.

 

 

6 thoughts on “Měsíční chvástačka /2014/ Březen

  1. Na Paniku se těším, doufám, že se k ní dostanu v nějakém rozumném čase. Protože každou chvíli vychází nějaká kniha, kterou prostě musím mít a nestíhám nic číst 🙂

  2. Hopeless (tedy Bez naděje) je ve svém žánru to nejepší, co jsem četla. Upřímně, doufám, že se pro ni nadchneš jako většina holek! 😀 A Nabíječ? No, pokud jsi na tento typ knížek, nečti v noci, abys smíchem neprobudila všechny okolo… Z Paniky mám panickou hrůzu, opravdu. Lauren Oliver neřadím mezi ty da-best autory a této její knihy se fakt bojím! 🙂

Zanechat Odpověď

