RC Review: Zentangle: relaxační obrázky

 

Autor: Beckah Krahula

Počet stran: 126

Nakladatelství: Metafora

Vydání: Paperback

Hodnocení: 4 hvězdičky

Zentangle je poměrně nové umění, které v sobě neuvěřitelným způsobem spojuje kresbu s relaxací. Možná i vy si při telefonování, čekání nebo na nudných schůzích bezmyšlenkovitě črtáte spirálky, čtverečky, smyčky… Budete-li se tomu však věnovat uvědoměle, zjistíte něco nesmírně překvapivého: nejenže spolehlivě zaženete nudu, ale ještě se budete cítit odpočatí a plní optimismu.

DÁMY A PÁNOVÉ – NAOSTŘETE TUŽKY!

Kniha je rozlišená do čtyřiceti dvou dnů – to je šest lekcí, ve kterých se můžete naučit mnoha dovednostem.

Dělení knihy:

  1. 1.      LEKCE – Základy
  2. 2.      LEKCE – Vzory
  3. 3.      LEKCE – Geometrické a přírodní vzory
  4. 4.      LEKCE – Porozumění barvám a jejich využití
  5. 5.      LEKCE – Nalezení a uplatnění stylu
  6. 6.      LEKCE – Dovršení

V před lekci se dozvíte o samotném umění Zentangle. Zentangle má být kombinací uměleckého cítění a meditací.

Taky je zde ukázáno jak začít s kresbou a jaké nástroje (tužky, pastelky, …) použít.

ZENTANGLE

Zentangle, relaxační obrázek, neboli relax – kresba je miniaturní abstraktní umělecké dílko. Tvoří ho soubor vzorů, které nemají představovat nic konkrétního. Kreslí se na kousek uměleckého papíru o rozměrech 8,9 x 8,9cm kterému budeme říkat prostě čtvereček.

MŮJ NÁZOR

Kniha mi toho hodně dala, ze začátku jsem zkoušela dodržovat každodenní kreslení, ale se školou se to moc zvládat nedá, takže abych stihla opravdu každou lekci, musela jsem jednou za dva dny vše dohnat, ale zvládla jsem to a jsem moc ráda. Vyzkoušela jsem si skoro všechno, takže bych mohla udělat koláž a později to k této recenzi přihodit.

Knihu vřele doporučuji, všem kteří mají rádi kreslení. Budou s knihou naprosto spokojeni.

Děkuji nakladatelství METAFORA za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

