RC Review: Paměti hraběte D´artagnana

32

Autor: Gatien Courtilz de Sanderas

Počet stran: 282

Nakladatelství: Omega

Vydání: Hardback

Hodnocení: 3 hvězdičky

Když jsem si vybrala tuto knihu, tak jsem popravdě ani nevěděla, do čeho jdu. Na první pohled mě na knížce zaujala skvělá obálka a musíte mi dát za pravdu, když řeknu, že je naprosto dokonalá.

„Rozhodl jsem se, že nepoužiji na zpáteční cestu dostavníku a vrátím se přes Roanne, po řece, kde je možno po libosti se oddat svým snům … “    

Strana 169

 

GATIEN COURTILZ DE SANDERAS

Tento francouzský spisovatel napsal předlohu k Třem mušketýrům, které napsal Alexandr Dumas. Začal psát vcelku pozdě až ve svých třiceti čtyř let.

MŮJ NÁZOR

Příběh se mi líbil, takže knihu mohu jen doporučit. Velmi mě překvapilo, že tato kniha vyšla ještě před vydáním slavných Tří mušketýrů. Já jsem Tří mušketýry bohužel nečetla, i když to plánuji, tak zatím nemůžu srovnávat dějové linie.

images (3)

Kniha se četla dobře, text se dal číst, což se od povinné četby neočekává a tak čtení utíkalo rychle a i přestože jsem neměla na tuto knížku moc času přes týden, dočetla jsem ji za docela krátkou dobu.

V knížce najdete i pár obrázků, které Vám pomohou si představit, jak situace měla v danou chvíli vypadat.

Pro ty, kteří četli Tři mušketýry, bude tato knížka skvělým dodatkem k příběhu a bude se jim skvěle hodit do knihovničky. Naopak pro ty, kteří mušketýry nečetli budou Paměti hraběte D´artagnana skvělým začátkem a bude se jim knížka líbit.

 

Děkuji nakladatelství Omega za recenzní výtisk.

Knihu si můžete koupit zde.

Zanechat Odpověď

