Měsíční chvástačka /2014/ Únor

m_s_n_chv_sta_ka

Stydím se. Opravdu se stydím. Tento měsíc jsem přečetla jen pár knížek a hlavně jsem četla povinnou četbu, takže za tento měsíc moc přírůstů v knižním přehledu nebude! Ale za to mi tento měsíc dostala hodně knížek, na které jsem pyšná! So, here we go!

20140302_173515

Tento měsíc jsem dostala celkem osm knížek. Poslední, kterou jsem dostala, byla knížka autoškoly. Mamka přišla z práce domů a řekla mi, že má pro mě překvapení. Koupila mi knihu, hádala jsem asi půl hodiny, než jsem ji dostala a k mému překvapení jsem dostala Autoškolu. No čekala jsem, že dostanu něco jiného.

20140302_173605

KNIHY KTERÉ JSEM SI KOUPILA:

–          Výlety pana broučka

–          Hra o trůny

–          Archiv

–          Gantz 2

U těchto knih si pamatuji naprosto vše 😀 Výlety pana Broučka byla první knížka, kterou jsem si tento měsíc koupila. Má nádherné stránky, je maličká, taková do kapsy a má zlaté olamování stránek. Prostě nádhera. Archiv to je srdcovka, na kterou jsem čekala půl roku a konečně jsem se dočkala. Hru o trůny jsem si vyprosila u maminky, pořád jsem o ní mluvila a tak mi mamka řekla, že si ji teda můžu koupit, že už o té knížce nechce slyšet! 😀 Gantz 2 jsem si pořídila přesně na Valentýna, takže je to můj Valentýnský dáreček.

20140302_173626KNIHY NA RECENZI:

–          Hrej hráčem

–          Podezřelý

–          Elyonova země 1

Tento měsíc jsem se svými přírůstky spokojená. A co vy? Co jste si pořídili tento měsíc?

Zanechat Odpověď

