RC Review: Odkaz dračích jezdců |3-4 | – Brisingr a Inheritance

620x1000-b7f4-inheritancecycle4hcbooks

Autor: Christopher Paoliny

Počet stran: 672

Nakladatelství: Fragment

Vydání: Hardback

Hodnocení: 4 hvězdičky

 

BRISINGR

images (2)V tomto díle se Eragon musí postavit Galbatorixovým vojskům. Z Eragona se stává pravý muž a pravý válečník – dokázal by zabít mnoho mužů a přitom si zachovat svou tvář.

Mou nejoblíbenější postavou i v tomto díle se stal Roran, Roran  má jasné cíle a jde si za nimi, bojuje jen proto, aby se mohl vrátit domů za svou rodinou.

V tomto díle bych chtěla Paoliniho pochválit, že omezil zdlouhavé popisy. Knížku jsem nečetla, takže nemůžu porovnat, ale audio nahrávka byla skvělá ačkoliv Brisingr se mi líbil nejméně z celé série.

Martin Stránský je skvělý dabér, kterého můžeme slyšet v mnoho reklamách, dr. House apod. Na čtení knih je úžasný, nechá vás ponořit do příběhu a máte pocit jako byste právy VY byly v kůži Eragona a zažívali všemožná dobrodružství a to jen tak ledajaký dabér nedokáže.

INHERITANCE

inheritance-text_s260Knížka začíná, když se Vardené dobývají k Uru´beanu. Eragon se Safirou musí na “pouhých 672 stranách“ dostat k řešení jak dopadnout zrádného Galbatorixe a přitom to přežít.

Inheritance je nejrozsáhlejším dílem celé série, a oproti ne moc povedenému třetímu dílu Inheritance si napravila reputaci a bylo to celkem dobré zakončení série, která ačkoliv měla být trilogie, se stala celkem povedenou tetralogii.

Když si vybavíte draky, co vás napadne? Mě rozhodně série odkazu dračích jezdců, někdo by taky mohl říct Serafina, ale ta není tak známá. Paoliny dokázal zázrak se svou prvotinou Eragonem, ve svých patnácti letech a to se cení, protože napsat světový bestseller v patnácti letech, to jen tak někdo nedokáže. Podle mě byl Eragon nejpovedenější díl z celé série. U Eldestu jsem už někdy pochybovala, protože se příběh začal natahovat a musela jsem se do čtení uprostřed knihy nutit, za to Brisingr, s odstupem času si říkám, že bych si to už znovu nepřečetla, příběh se vlekl, sice Polin omezil svůj dlouhý popis, ale nebylo to ono a tak jsem ráda, že série neskončila třetím dílem. Inheritance tomu všemu vylepšila svou pověst a jsem opravdu ráda, že jsem si ji mohla přečíst.

Děkuji nakladatelství FRAGMENT za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

