Měsíční chvástačka |2014| Leden

Leden utekl jako voda! A je tu další, v pořadí už druhé měsíční zúčtování.  Tento měsíc se mi opět nahromadila pěkná várka knih, upřímně jsem zvědavá, kdy se mi to podaří přečíst. Ale některé knížky mám už teď přečtené a máme před sebou jarní prázdniny! Takže určitě navštívím Karolínu a v ní Dobrovského. Pokud jste z okolí Ostravy jako já a ještě jste nebyli v Karolíně v Dobrovském, určitě to napravte, já jsem tam prakticky pořád! Myslím, že v Ostravě je to druhé největší knihkupectví (první samozřejmě Librex) teda alespoň pokud já vím.

20140201_202733

Knihy, které jsem si koupila:

Sherlock

Magie krve

Mé sladké šestnácté století

Knihy, které jsem dostala na recenzi:

Zentangle – relaxační obrázky

Radůz a Mahulena

Paměti hraběte D´artagnana

Inheritance

Vánoční koleda – audiokniha

Recenze na mé sladké šestnácté století by se brzy měla objevit na blogu, podle mě byla skvělá, ale o tom až v recenzi. Jsem celkem zvědavá na paměti hraběte D´artagnana, podle toho co jsem četla, je to předloha k známým třem mušketýrům. Tak uvidíme co z toho bude!

Zanechat Odpověď

