I Felix rád čte / 1

Představuji Vám můj první příspěvek do tohoto “meme“, které vytvořila Rodaw. Určitě ho znáte, pod názvem – i pejsci rádi čtou! Ale já jsem musela tento název změnit, abych se mohla zapojit. Mám sice psa (Rocky) ale moc knihám nefandí – barbar jeden! 😀 Za to můj kocour Felix mi na nich často a rád spí, no nejen na knihách … Felixe naprosto vystihuje jeden citát „Je krásné nedělat nic, a potom si odpočinout“.

Doufám, že Vám nebude vadit změna tohoto meme, ale přišlo mi dávat příspěvky s Felixem do meme zahrnující jen pejsky. Doufám, že se Vám to bude líbit. So let´s go!

20131205_191433

Tak tady je Felix v celé své kráse. Je to foceno v noci, takže blesk skvěle osvětluje jeho oči. Upřímně, zkuste si v noci, třeba po půlnoci vyjít z pokoje ven!

20131221_183458

I Felix rád čte … upíří deníky!

20130206_130132

Tady to je hodně stará fotka myslím, že z minulého roku. Felix si čte časopis, mezitím co já jsem se dívala na nějakou Davidovu recenzi  😀

Chtěli byste pokračování?

One thought on “I Felix rád čte / 1

Zanechat Odpověď

