Měsíční chvástačka |2013| Prosinec

 

m_s_n_chv_sta_ka

Rozhodla jsem se zapojit do měsíční chvástačky. Účelem tohoto projektu je předvést, které knihy mi přibily za tento měsíc v knihovničce. No knihovničce, poslední dobou mám tzv. “pojízdnou knihovnu“. Předělává se mi pokoj na dva pokoje, ložnici a pracovnu. Abyste pochopili, je to z toho důvodu, že jsem měla malý pokoj a nic se mi už do něj nevlezlo a taky jsem potřebovala přeměnit dětský pokoj na studentský, což už bylo opravdu nutné. Bohužel knihovna se mi bude dělat až příští rok, takže mé plány na Abyssin projekt – kouzelnou knihovničku, přesouvám do nedohledna.

Za tento měsíc jsem dostala hodně knih. Z toho i mé milované komiksy.

 Nepojmenovaný 2

Tyto knihy jsem dostala pod stromeček:

Živý mrtvý – svazek č. 7

Živý mrtvý – svazek č. 8

Živý mrtvý – svazek č. 9

Poslední dopis od mé lásky

Vánoční říše

Za zrcadlem

Svůdné zlo

Department 19

Město z kostí

Město z popela

Město ze skla

 Nepojmenovaný 1

A tady jsou všechny knihy, které jsem tento měsíc dostala. Na fotce je i diář, abyste pochopili, mám takovou teorii, kdysi jsem milovala papírky, deníčky, bločky apod. pak jsem přešla na větší level – knihy. I přesto se každý rok těším na to až si koupím nový deník, nebo diář. Momentálně jsem natěšená z nového diáře.

Ještě jsem tento měsíc dostala pár recenzních výtisků, bohužel jsem je neměla zrovna při sobě při focení, takže alespoň slovy …

Recenzní výtisky:

Upíří deníky – zášť

Rozděleni časem

Audiokniha – deník malého poseroutky

A co vy, jaký byl váš měsíc? Budu ráda, když pošlete odkazy i na své měsíční chvástačky, moc ráda tyto články čtu.

 

4 thoughts on “Měsíční chvástačka |2013| Prosinec

  1. Vidím, že to byla opravdu pěkná nadílka! 🙂 Sice moc komiksy nemusím, ale přesto vypadají opravdu zajímavě, nemluvě o knížce: Za zrcadlem a Department 19. A gratuluji k třem dílům do série Nástroje smrti. Právě čtu třetí díl a… je to dost zajímavé! 🙂

Zanechat Odpověď

