RC Review: Deník malého poseroutky | 1 | – audiokniha

8594050420892Autor: Jeff Kinney

Vypravěč: Václav Kopta

Délka nahrávky: 1 hod. 15 min.

Nakladatelství: Cooboo

Hodnocení: 5 hvězdiček

Greg Heffley je úplně normální obyčejný školák, který si vede deník … deník, zápisky ze svého života, které pomůžou různým spisovatelům a novinářům až bude příliš slavný a bohatý a nebude mít čas odpovídat na dotazy.

„V jednom musí být hned od začátku jasno, toto jsou zápisky, ne žádný deník. Já vím, co je napsané na obálce, ale když šla máma tuhle věc pořídit výslovně jsem jí žádal, aby koupila takovou, na které není slovo deník. Fakt skvělé“

1.kapitola/ Deník malého poseroutky

imagesAudiokniha byla velmi dobře promyšlená, knížku jsem četla a byla jsem zvědavá, jak se vydavatelé vypořádají s obrázkovým textem. Ale zvládly to dobře. Myslím, že až moc dobře.

Knihu namluvil Václav Kopta, nikdo by to nenamluvil líp. Gregovy Koptův hlas sedí a příběh se dobře poslouchá.

Kniha není ani dlouhá, takže vám moc času nezabere a dá se poslouchat všude. Já jsem upřednostňovala poslouchání v autobuse. Vřele doporučuji, pokud máte školu daleko – k nezaplacení!

Děkuji nakladatelství audioteka za recenzní výtisk.

Audioknihu můžete zakoupit zde.

Zanechat Odpověď

