RC Review: Štěstí na dosah

sysAutor: Irena Petříková

Počet stran: 224

Nakladatelství: Fragment

Vydání: Paperback

Hodnocení: 1/5 hvězdiček

Mary Sue … nebo Irena? Tak tuto otázku jsem si kladla celou dobu čtení knížky.

Mary Sue se zamiluje během jednoho dne do krásného Haryho a potom řeší románek s Nailem.

Tato knížka byla pro mě velikým zklamáním. Ne že bych neměla ráda románky to ano, ale tato knížka byla odrazem, jak se knížka psát rozhodně nemá.

Musím říct, že autorka knihy asi zbožňuje One Direction, protože jinak nevím, proč by se postavy jmenovaly Harry, Naiil, Liam a další …

V knížce můžete najít jednu kladnou věc, opravdu jen jednu a tou je více pohledů. Jinak jsem se u knížky nudila, pár stránek přeskočila … protože některé pasáže pro mě byly opravdu až moc nudné a samotná postava Mary Sue mi nepřišla sympatická a ničím zvláštní.stesti-na-dosah

Na konec musím říct, že tuto knížku si už vícekrát nepřečtu, proti One Direction nic nemám, ale takovýto románek byl asi odrazem autorčiných snů.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

 

 

Zanechat Odpověď

