RC Review: Serafína – příběh draků

557f087f99_95426999_o2Autor: Rachel Hartman

Počet stran: 352

Nakladatelství: Fragment

Vydání: Hardback

Hodnocení: 5. hvězdičky

Serafínu si zamiluje každý milovník draků. Jako postava je Serafína velmi chytrá a vyspělá na svůj věk a samozřejmě velmi sympatická.

„Jedna z nejlepších fantasy o dracích, jakou jsem kdy četl“ – Christopher Paoliny

Když jsem zjistila, že tato knížka vychází u Fragmentu, musela jsem ji mít, ani jsem si nepřečetla anotaci. Věděla jsem jen dvě základní fakta.

  • Je to o dracích
  • Vychválil to Paoliny

Nic víc než tyti dvě věci vám nebrání v rozhodování a já jsem ráda, že jsem to tak udělala, Knížka se mi moc líbila, před tímto příběhem jsem jen poslouchala jako audio knížku: Eragona a kousek Eldesta, ale tato knížka se mi hrozně zalíbila.678x503_7389_The_Green_dragon_2d_fantasy_dragon_picture_image_digital_art

Má naprosto dokonalou obálku, která se mi líbí ví než originální a celkově příběh je velmi zajímavý, čtivý a nutí vás číst, číst, číst … tuto knihu neodložíte doku neobrátíte knihu na poslední stránku.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

