RC Review: Mezi nebem a zemí – zamilované duše

v_mezi nebem a zemi-zamilovane duse-tit-202521-01Autor: Stacey Kade

Počet stran: 208

Nakladatelství: Fragment

Vydání: Paperback

Hodnocení: 3. hvězdičky

 

V minulém díle jsme se setkali se studentkou Alonou, která byla při tragické nehodě zabita. No vlastně to byla její chyba a myslím, že takovou smrt by si nikdo nepřál.Alonu přejel školní autobus. Potom se zamilovala do outsaidra, Willa který umí mluvit s duchy. Samozřejmě se do sebe zamilují, a však vy už to znáte. Alona zmizí …

Druhý díl pro mě byl celkem zklamání, protože první díl se mi opravdu líbil. Příběh měl potenciál a těšila jsem se na to co Alona vyvede příště, ale v tomto díle jsem se opravdu už na autorku naštvala jejím stylem psaní, čtenář si vše musí domyslet.

Nevím jsem jediná, komu to vadí? Doufám, že ne. Autorka by mohla v knize víc popsat

images

určité děje.

První díl se mi zdál trošku skutečnější než ten druhý. Na třetí díl se ale těším a jsem zvědavá, co autorka vymyslí a jak celý příběh zakončí. Je jen škoda, že mě tento díl moc nenadchl, ale třeba budete mít jiný názor.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

