Fast competitions! – vyhlášení

20131020_100710

Po delší době se ozívám s tímto článkem, vím že vyhlášení mělo být už dávno, ale znáte to … učení, čtvrtletní práce, povinná četba. Radši ani nemluvit co ? 😀

Poslední dobou jsem neměla skoro vůbec čas, nejenom že jsem pozadu s recenzemi a teď je musím na rychlo dopisovat, ale ještě bych chtěla přidat pár článků z aktuálního dění. Chtěla bych zkusit přidávat měsíční chvástačky, pokud by jste měli zájem … a pár článků z kreslení a o aktuálně čtecích knihách.

Mnohokrát děkuji za krásné vzkazy a připomínky o tomto blogu ( ikdyž  položka byla nepovinná ) udělali jste mi tím obrovskou radost – četla jsem je všechny a budu se snažit aby se tento blog trošku zvelebil.

Bylo extrémně težké vybrat jen jednoho výherce, ale nakonec jsem vybrala pár jmen, udělala si jmenovky a vytáhla z „klobouku“ vítězné číslo:

Vítězem se stává číslo: 13 – Ilja

Gratuluji výherci, a co že to vlastně vyhrál?

  1.  Knížku Nepřítel v mé mysli
  2.  Knížku Výjimečná
  3.  Sadu záložek – s motivy knih od Fragmentu.
Zanechat Odpověď

