RC review: Hunger games 1 – Aréna smrti

v_hunger games_arena smrti_detska_201778-01

Autor: Suzanne Collins

Počet stran: 328

Nakladatelství: Fragment

Vydání: paperback

Hodnocení: 5.hvězdiček

Máte mizivou naději na výhru, vlastně žádnou, ale vy se pořád snažíte … přežít.

Svět takový jaký ho znáte, už neexistuje. Po válce, ve které vyhrál Kapitol, se žije ve světě, kde nesmíte opustit svůj kraj. Pokud ho opustíte, zemřete. Všudypřítomný hlad a chudoba to je každodenní rutina všech obyvatel. Každý rok se pořádají hladové hry, ve kterých přežije jen ten nejlepší. Do hladových her nastupují vždy žena a muž od 12 let z každého kraje / 12 krajů. Bojují na život a na smrt, výhrou je bohatství a vlastní život.

Tuto sérii už jsem jednou kdysi přečetla a zatoužila jsem si ji přečíst znovu. Když jsem to četla podruhé, našla jsem tolik věcí, které mi kdysi unikli. Katniss je mi velmi sympatická a upřímně já nikdy nebudu tým Hurikán. Vždy jen Peeta, Peeta je milý, hodný, ideální partner, zato Hurikán je divoký, impulzivní a no nevím, prostě mám raději Peetu.

51b3a31c2986153512

Knížce jako takové nemám co vytknout, když jsem ji četla poprvé měla jsem jasno o hodnocení knihy 5.hvězdiček a když jsem teď četla podruhé, svůj názor neměním.Když srovnám knižní a filmovou verzi, mám raději knihu. Film kde hraje Peetu můj oblíbený herec Josh Hutcherson je velmi povedený a zapadá to do dějě knihy, avšak chybí mi tam některé romantické scény, na kterých si v knihách dost potrpím.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

