Review: Živý mrtvý 3 – Bezpečí za mřížemi

zivi_mrtvi_3Autor: Kirkman/Moore

Počet stran: 136

Nakladatelství: Crew

Vydání: paperback

Hodnocení: 4. Hvězdiček – Krůček k dokonalosti

 

Najdete ideální místo, kde byste mohly začít nový život, všechno je perfektní, zatím …

Rick s celou bandou „přeživších“ najdou skvělý nový domov, nebo-li místo, kde by se mohly usadit a vychovat své děti a nemít pořád pocit strachu a nebezpečí, tímto místem vězení opravdu je. Ironie, že zrovna vězení, co? Ale když si to proberete je to geniální nápad, místo obehnané tolika ploty, aby jste nemohly utéct, jaký zombík by se přes to dostal? Navíc, tolik jídla, zásob a výhledů na novou budoucnost, teď stačí jen vyklidit pole.

Tento díl se mi dost líbil, ale na předešlé díly to nemá. V tomto díle, se mi zdají všichni až moc sprostí a podráždění. To podráždění chápu, všichni jsou ve velikém stresu, ale myslím, že někdy to až přehání, například Lori, když nadává Rickovy, vypadá to jako by ho vůbec nemilovala, nevím, jestli to je tím těhotenstvím, ale někdy mi Lori už lezla na nervy. Celý tento díl měl, ale něco do sebe to se musí uznat, mělo to své myšlenky, třeba, co bude po tom až zemřeme? A co kdybychom zemřeli dobrovolně?

Proti postavám nic nemám, až jak jsem říkala na pár scén s Lori, ale třeba jsem nemusela Chrise a Julii, na patnáctileté, nebo kolik jim je se chovají celkem nevyzrále. Mají svou myšlenku, ale zároveň mi připadají strašně namyšlení, ztracení jen ve svém světě a neschopní pomoct druhým, vždyť už v druhém díle se jim to vymstilo.

Zanechat Odpověď

