RC review: Po zániku země – dokonalá bestie

l153529Autor: David, Greenberger, Friedman

Počet stran: 318

Nakladatelství: Metafora

Vydání: hardback

Hodnocení: 3,5/5 – lepší průměr

Co kdybyste se jednou ocitli na spodku potravinového žebříčku? Dokázali byste si to v dnešní době představit? Strach a neustálý boj o přežití?

Lidstvo se v knize nachází na nové planetě, kde žijí tvorové, kterým se říká “Havěť“. Proti zmíněné havěti, se lidstvo rozhodlo použít novou zbraň, tvory ještě větší a silnější, kteří mají za úkol postarat se o vyhlazení havěti. Ale to by nebylo ono, kdyby se něco nezvrtlo, … že?

Hlavní postava Conner mi byla celkem sympatická, Conner to neměl lehký, ocitával se ve chvílích, kdy se nestaral jen

After-Earth-2483

sám o sebe, ale musel se postarat i o ostatní.

Musím se přiznat, já sci-fi nečtu, ale chtěla jsem si něco ze sci-fi přečíst. Proto jsem si vybrala tuto knížku, říkala jsem si, že kdyby se mi zalíbila knížka, mohla bych se podívat i na film, protože dívat se na film a pak si přečíst knížku? To není ono. V knížce máte plno detailů, které vám ve filmu chybí. Ze začátku jsem měla velký problém se do knížky začíst a už jsem si říkala, že knížku odložím a přečtu ji s donucením, až budu muset. Když v tom se příběh přenesl z nudných částí, do částí plné akce. Takže jsem nakonec knížku dočetla a jsem ráda, že se tak stalo. Opravdu, když překonáte pár desítek stran, zalíbí se vám to.

Podle filmových recenzí, jsem se shodla na filmovém hodnocení 3. Hvězdičky, když jsem filmové recenze, porovnávala z mými myšlenkami a dojmi z knihy, zauvažovala jsem a nakonec dávám knížce 3,5 hvězdičky, což se mi zdá jako takový “lepší průměr“.

Děkuji nakladatelství Metafora, za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

