RC review: Jíst meditovat milovat

348239Autor: Elizabeth Gilbert

Počet stran:   348

Nakladatelství: Metafora

Vydání: hardback

Hodnocení: 4. Hvězdičky/5 – našlápnuto k bestselleru.

 

Máte zase po dalším rozchodu, jste zničení, zase jste, jak to vypadá, nenarazily na toho pravého. Nesplnil se vám obvyklý a žádaný stereotyp dům na venkově, manžel, děti. A tak se snažíte dostat se z předchozího vztahu.

Hlavní postavou je Elizabeth Gilbertová, po rozchodu trpí nestálými depresemi. A tak, aby se z toho dostala, se rozhodne cestovat. Prvním místem je Itálie, v Itálii si Elizabeth užívá hlavně dobrého jídla, jako speciální Italská pizza, nebo gelato italiano, neboli Italská zmrzlina. Pak cestuje do Indie, tam zkoumá víru v boha a učí se meditovat. Nakonec skončí v Indonésii, kde se Elizabeth seznámí s novými přáteli a už na sobě nepociťuje náznaky deprese.JAZ365635_p425429

Elizabeth se nechovala zrovna podle mých představ, ale zároveň rozumím, proč odjela. Je fajn, že kniha je rozdělená do tří částí. První část: Itálie – mě bavila nejvíce, působila na mě pozitivně a tuto část knihy jsem si velmi oblíbila, pak tu máme druhou část: Indii, tato část tam má své opodstatnění, ale tahle část mě nebavila. Přišla mi taková suchá, na rozdíl od Itálie, kdy jsem si užila popis Říma apod. Pak přišla třetí část: Indonésie/Bali – tam dojde na romantiku a je tam už větší legrace.

Celkově si mi knížka moc líbila, nebyla to suchá romantika, jak se od takovýchto knížek očekává, bylo v tom něco víc a proto knížce uděluji celé čtyři hvězdičky.

 

Děkuji nakladatelství Metafora, za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

