Review: Death Note 1

images

Autor: Cugumi Óba / Kresba: Takeši Obata

Počet stran: 193

Nakladatelství: Crew

Vydání: paperback

Hodnocení: 5.hvězdiček – Beastseller podle Světu knih

 

Co byste dělali, kdybyste našli tajemný zápisník? Nechali byste ho bez povšimnutí ležet na chodníku, nebo byste se do něj podívali? Otevřete ho a zjistíte, že tento deník přináší smrt. Máte strach? Zkusili byste ho? Stali byste se vrahy?

Death-Note-star-light-23020365-1280-800Light, hlavní postava, je 17 letý hoch, který před školou najde takový zápisník, nejdříve se ho bojí, protože odhalí jeho temné tajemství. Light je skvělý kluk, takový jakého by si přáli všichni rodiče. Je vzorný, hodný, chytrý jedničkář. Avšak síla deníku je daleko silnější a Light ho poprvé otevře a napíše do něj cizí jméno, jméno celostátně hledaného uprchlíka. Stává se z něho vrah, nebo jak Light podotýká hrdina?

Já jsem mangu nikdy nečetla a toto byla má premiéra. Ze začátku jsem nemohla přijít na způsob jak knihu přečíst, říkala jsem si, mám to číst odzadu, nebo dopředu ? Pak přišlo další dylema. Jak to mám číst, u evropských komixů se čte normálně zleva doprava, ale než jsem u mangy přišla jak na to byla jsem někde u padesáté strany, opravdu mě mrzí, že jsem se nepodívala n poslední stránku, kde byl návod jak obrázky číst.

Light mi byl sympatický a vážně jsem zvědavá jak to bude s L. Opravdu nevím jestli bych Lightovy říkala vrah, svým způsobem má pravdu, že pomáhá k očištěním zla, ale musí všichni doopravdy zemřít?

Zanechat Odpověď

