RC review: Mladí romantici

tumblr_inline_mjm7nfSloe1qz4rgpAutor: Daisy Hayová

Počet stran: 336

Nakladatelství: Metafora

Vydání: Hardback

Hodnocení: 2,5 hvězdičky – našlápnuto k průměru

Jste ve škole unudění k smrti, když se učíte o romantismu v Čechách a ve světě, žádný autor vám nic neříká, a ne, a ne si o nich nic zapamatovat? Jestli patLord_byronříte do této skupiny, tak myslím, že tato knížka vám slavné romantiky trochu přiblíží.

V této knize poznáváte osudy básníků, podle 18. Století označované za chlípníky- teď již básníky, bez kterých si 18. Století nelze představit. Každý si jistě vybaví lorda Byrona a jeho milostný život. Taky manželé Shelyovi.

Pomocí knihy žijete příběh, který se odehrává od začínajících bezvýznamných básníků až do jejich smrti. Zažíváte spolu s nimi jejich milenky, cestování a spoustu dalšího…

Kniha se mi docela líbila, a knize dávám 2,5 hvězdičky tudíž můj verdikt “našlápnuto k průměru“. V knize nebyly žádné chyby apod. jen mě moc nenadchla a četla jsem ji docela dlouho, a proto jsem si knihu pořádně neužila. Ale kdo má rád knížky tohoto typu – vřele doporučuji J

Děkuji nakladatelství Metafora za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

