Review: Než jsem tě poznala

ddAutor: Jojo Moyes

Počet stran: 406

Nakladatelství: Ikar

Vydání: hardback

Hodnocení: 4,5.hvězdičky – Kousek k Bestselleru

Máte skvělý život, jste bohatí, máte vše, na co si vzpomenete. Skvělý život. Dobrodružství, romantiku kdy a kde zachcete. Nic vás nerozhodí, protože víte, že ze všeho nakonec vyváznete bez úhony. Skákání z letadla? Nic náročného. Výstup na Mount Everest? Nic nemožného, a pak jednoho dne se všechno změní. Už není nic jako dřív. Jste odsouzení na pomoc ostatních a jediná věc, která vás může dostat ven je kolečkové křeslo.

„Vědění je moc“

2013-02-15_0002Takový život má i Will Trainer, který podnikal různá dobrodružství, měl aktivní život a miloval ho, ale jednoho dne ho srazí motorkář a on je odsouzen na pomoc druhých. Párkrát se pokusí o sebevraždu a nakonec přeprosí rodiče, aby v jednom institutu ve Švýcarsku, mohl poklidně umřít. To se ale nelíbí jeho matce. Willova matka si u něj vynutí půl rok jeho života, než půjde do institutu. Willova matka mu chce navrátit chuť k životu a tak najme nezkušenou, ale veselou Louisu. Louisa podniká s Willem různá dobrodružství, ale je vůbec možné, aby se Will zamiloval a na smrtící Eutanázii nešel?

tumblr_mm685iNMua1s9ajydo1_500Tak dojemný a emotivní příběh se jen tak nevidí, jen ten konec mě trochu zklamal, ale chápala jsem proč takový byl. Louisa byla velice sympatická a i přesto, že si ze začátku s Williem hned nepadli kolem krku, byl příběh moc pěkný a hezky na sebe navazoval. V knížce nechybí ani pověstný britský humor. Takže při čtení se nudit, určitě nebudete. Za to vám ručím. Bylo pěkné, že tento příběh o vozíčkáři a ošetřovatelce se vyhnul všednímu kýči. Pokud máte chuť na trochu romantiky a povzbuzení do života, knihu vřele doporučuji!