Hvězdy nám nepřály

large

Počet stran: 240
Nakladatelství: Knižní klub
Vydání: hardback
Hodnocení: 5.hvězdiček – Svět knih doporučuje!

Uměli byste si představit život s rakovinou? Nemoc, která vás ničí, při jakékoliv činnosti a bolest, kterou nemůžeme zastavit, ani vypnout. Strach, že vás jednou vaše nemoc dožene. Nevíte den ani hodinu.

„A já jsem si ještě nikdy žádnou nezapálil. Je to metafora chápeš? Strčíš si zabijáka do pusy, ale nedovolíš mu zabíjet“

Toto je každodenní rutina Hazel Grace, šestnáctileté hlavní hrdinky, která má rakovinu v posledním stádiu. Ale ani rakovina nemůže zabránit lásce a Hazel se zamiluje do sedmnáctiletého Augusta (Gusse) spolu zažívají každodenní starosti a radosti života, které před tím Hazel neznala. my_thoughts_are_stars_by_rebeccaweaver-d5urqzc<

Hvězdy nám nepřály, je neskutečně emotivní příběh. Já četla knihu jedním dechem a byla jsem nešťastná, když příběh skončil. Vím, že každý konec knížky nemůže být dokonalý, ale tento konec?! Ten mě naprosto zvedl ze židle a sama sebe jsem se ptala, proč? Proč mi to autor knížky udělal. S koncem, ale nic nenadělám a s radostí si knížku přečtu ještě jednou. Ani se nedivím, že tato knížka patří do edice Světový Bestseller, protože stejně jako ostatní, kteří tuto knížku přečetli vím, že do této edice skutečně patří.

Zanechat Odpověď

