Spící město

v_spici-mesto_202299-01Autor: Martin Vopěnka
Počet stran: 272
Nakladatelství: Fragment
Vydání: hardback
Hodnocení: 4. Hvězdiček

Původně jsem si tuto sérii ani nechtěla přečíst, protože české autory, jak jste si možná všimly, moc v lásce nemám. Většinou mě knížky od českých autorů moc nebavily, nebo spíše nepřekvapily, byly neoriginální a nudné a spíše se vlekly, ale našla jsme za dobu recenzování asi tři, nebo čtyři knížky z rukou českých autorů, které mě příjemně překvapily. K tomu patří i spící město.

Ze začátku jsem si říkala, že to bude nějaká blbost, podívala jsem se na text a docela mě překvapila velikost písmenek.

Čtyři sourozenci, Samuel, dvojčata Eva a Kristýna a nejstarší patnáctiletý Kryštof, hlavní postavy, ráno zjišťují, že rodiče spí, televize puštěná a rodiče na celém světě, dopadly stejně jako ty jejich. Začíná spekulace o mimozemšťanech a konci světa, ale co je opravdu skutečné?
Každé dítě si někdy představuje, jaké by to bylo, kdyby mělo celý dům pro sebe, kolik věcí by mohlo vyvádět a podobně, ale žádné dítě se nezamyslí, jaké to je zůstat bez ochrany?

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

