Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka

Autor: Tim Collins

Počet stran: 224

v_denik_uuuplne_obycejneho_vlkodlaka_vyti_na_mesic_tit-202560-01Nakladatelství: Fragment

Vydání: paperback

Hodnocení: 5. Hvězdiček

Pokračování úspěšné knižní série – Deník úúúplně obyčejného upíra.

Tato knížka navazuje na příběh upíra Nigela, Luke Throp je obyčejný kluk, nebo spíše velice vyspělí na svůj věk, přeseda šahového kroužku, premiant třídy, ne sice zrovna oblíbený, ale žije si ve svém vlastním světě a ve svém volnu studuje matematiku, aby byl co nejlepší. S tou matematikou trošku narážím na sebe, kdo zná moje výkony v matematice, vřele by mi Lukův systém doporučil. Lukův svět se ale najednou převrátí vzhůru nohama, protože po napadení vlkem se on sám jím stane, a všechny jeho ideály, jak se říká jdou „do kytek“.

Luk mi byl velmi sympatický, chápala jsem jeho životní postoje a pocity a návali vzteku, když se nemohly uskutečnit. V knížce se setkáváme i s upírem Nigelem a vlkodlačicí Chloe.

Tato knížka se mi velmi líbila, taky tomu odpovídá její hodnocení. Původně jsem se rozhodovala o 4. Hvězdičkách, ale nakonec jsem si říkala, když jsou ty prázdniny a tato knížka se mi opravdu líbila, … tak dáme 5. Hvězdiček

Zanechat Odpověď

