v_proklete_mesto_tit-202533-01Autor: Lisa McMann
Počet stran: 216
Nakladatelství: Fragment
Vydání: paperback
Hodnocení: 2. Hvězdiček

Jakmile jsem se dozvěděla, že vyjde tato kniha okamžitě jsem ji musela mít, protože jsem od Lisi McMann četla lovkyni snů a tato kniha mě mile překvapila.

Obálka této knížky se perfektně hodí k názvu Prokleté město, je celkem děsivá a tajuplná, no a … černá 😀

Příběh začíná v Cryer´s Cross to je malé, zapadlé a nenápadné městečko ideální pro nějakou kletbu. Na začátku knihy zmizela Kendallina spolužačka, pak se přidávají další a Kendel to opravdu velmi špatně nese, je to perfekcionistka, která musí mít ve všem pořádek a když ho nemá nese to velmi špatně, do města se přistěhují nový sousedé a najednou se v městečku začínají dít věci.

Příběh začíná velmi dobře, je to tajemné, záhadné, ale postupem času se to mění v obyčejnou romanci, bez vaší vůle pokračovat ve čtení. Musím říct i já jsem měla velký problém knihu dočíst. Nebavila mě a no .. vleklo se to. Na knihu jsme se dost těšila a nakonec pro mě byla velkým zklamáním.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

