14 podob touhy

v_14_podob_touhy_tit-202694-01Autor: Maria Gray
Počet stran: 312
Nakladatelství: Fragment
Vydání: paperback
Hodnocení: 3. Hvězdiček

Další erotický román v mé knihovničce je 14. Podob touhy.

Tato obálka stejně jako jmenuji se X má opět obálku daného tématu. Je smyslná a okouzlující. Ne jako třeba Hrana rozkoše, nebo já nevím. Teď mě zrovna nic nenapadá. Prostě suma sumárum, jak můj učitel stavební mechaniky rád říká, knížka má velice pěknou obálku, která se k ní dokonale hodí.

Tato knížka obsahuje 14 povídek, jak podle názvu 14 podob touhy, můžete očekávat.
Zajímavostí je že tato kniha už vyšla ve Francii v devadesátých letech. Takže jsme na tuto knihu čekali opravdu docela dlouho. Nevím, jak bych vám popsala příběhy, protože 14 příbšhů se do jednoho obsah prostě uvést nedá. Bylo by to zdlouhavé a nudné. Některé postavy mi sympatické byly, jiné zase ne. Některé příběhy mě přímo nadchly, u jiných jsem tak spokojená zase nebyla. Každý na tuto knížku najde svůj názor, a je jen na vás jaký to bude. Ale zaručuji vám, že každý si v knížce najde ten svůj oblíbený příběh.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzn výtisk

Zanechat Odpověď

