RC review: Řez

nov12-08

Autor: James Hayman

Nakladatelství: Fragmnet

Vydání: paperback

Hodnocení: 3/ 5

Na tuto knihu jsem vlastně přišla úplnou náhodou, viděla jsem ji v knihkupectví – přečetla si anotaci – a tak se mi zalíbil, že jsem ji na recenzi musela mít. Já obvykle detektivky nečtu, ale tohle se mi docela zalíbilo.

V prologu knížky se setkáváme s malým chlapcem, který si v úkrytu hraje s králíčkem, vyřízne mu srdce a každý čtenář už ví, že z něj určitě bude vrah a že jen u zvířátek nezůstane.

Hlavní postavou je detektiv Michael McCabe, který vyniká svou pamětí. Byl mi velice sympatický. V knize najdete i lékařské termíny, ale nemusíte se jich bát, není jich tam moc, takže se nemusíte trápit s luštěním, co které postavě vlastně je. Ze začátku se mi při některých scénách, dělalo až špatně, ale jak jste už za půlkou knížky, na otevřené vnitřnosti a rozřezaná těla si v klidu zvyknete.

V knihkupectví mě ke knize přilákala hlavně originální obálka, která se hodí k názvu. Je razící a v knihovničce vypadá opravdu úžasně. Knize dávám 3 hvězdičky, protože něco mi tam chybělo. I když to mělo rychlí spád a čte se to opravdu rychle, na to kolik to má stran opravdu mi tam něco chybí. Nevím co, ale to je jen můj osobní názor. Jaký názor máte na knížku vy?

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk.

Zanechat Odpověď

