RC review : Syn pekel – vlčí krev

Název: Vlčí krevsys
Autor: Michaela Burdová
Počet stran: 261
Nakladatelství: Fragment
Vydání: 2013 (Hardback)
Hodnocení: 3/ 5

Syn pekel? Když, jsem si přečetla název knížky, hned mě napadlo, že půjde o nějaký horor. Až podle obálky zjistíte, že to vlastně žádný horor není. Obálka se mi zdá velice povedená, grafické zpracování je opravdu úžasné, na obrázku je vlkodlak v detailní podobě, vidíte na něm skoro každý chloupek 😀 Krása hřbetu knihy, není u každé knížky samozřejmostí, ale tato knížka se může pyšnit opravdu pěkným hřbetem – myslím, že se skvěle hodí do každé knihovničky.

vlkodlakTouto knihou jsem si nebyla tak úplně jistá, protože je od české spisovatelky a co jsem zatím četla od českých autorů, mě ničím nenadchlo. Ale tato knížka se mi docela líbila, byla to pro mě, sice spíš oddechovka, nebo “školní čtení“, ale nebylo to špatné. Na přední straně najdete mapu Welwetie, takže se v knížce snadno a rychle vyznáte a na zadní straně knihy máte od samotné autorky knihy, malby postav, s kterými se v knížce setkáte. Nejvíce se mi líbí asi portrét Gerrata.

„Krev a maso, smrt tě vábí. Však úleva, ta nepřichází“

V knize najdete spoustu mytologických postav od trpaslíků až po jednorožce a pochopitelně i vlkodlaky. Knížce dávám 3. Hvězdičky, protože jsem si na začátku připadala docela zmateně, někdy jsem moc nechápala co se tam zrovna děje, takže jsem některé pasáže četla i dvakrát, ale to jen u toho začátku.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

