Na čekačce: Duben 2013

na cekacceJak jsem se již v nějaké recenzi zmínila, minulý měsíc jsem moc neměla čas ani chuť číst. Bylo to ze dvou důvodů.

Prvním důvodem bylo to, že jsem byla celý měsíc nemocná, takže jsem se spíš učila, nebo se dívala z postele na televizi. A druhým důvodem, byla samotná škola, zameškala jsem tolik písemek, že jsem se musela zavrtat do svého původního stereotypu : škola, učení, škola, učení … nic mezi tím, takže jsem ani neměla čas ani chut si něco přečíst, krom toho, že jsem musela přečíst do povinné četby dobrodružství Huckleberyho Finna, které mě vůbec nebavilo. Já prostě povinnou četbu nemusím, ale to už jsem odbočila. Pojďme se mrknout, co si plánuju tento měsíc přečíst, tak snad se mi to podaří.

 

– Upíří deníky 2 – souboj

– Tajný kruh 1 – zasvěcení

– BZRK

–  recenzáky 🙂

Zanechat Odpověď

